۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۵۰۷۲
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري

از ابتداي امسال تاکنون يک تن مواد مخدر در استان کشف شده است

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از رشد 90 درصدي کشفيات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتداي امسال تاکنون نزديک به يک‌تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است.
از ابتداي امسال تاکنون يک تن مواد مخدر در استان کشف شده است
به گزارش جهانبین نیوز، سيد قدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار تحليلي پيرغار درخصوص فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي و کميته‌هاي اجرايي مختلف گفت: خوشبختانه کشفيات يک‌ تن  را در استان داشتيم که نسبت به سال گذشته  رشد 90 درصدي و قابل‌توجهي را در اين زمينه مي باشد.

رشد 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرستان فارسان

وي در ادامه افزود: در شهرستان فارسان  نيز درخصوص کشفيات رشد 50 درصد را شاهد بوده‌ايم که اين امر نشان‌دهنده تلاش وهمت مسئولان امر در اين حوزه مي‌باشد.

مرتضوي خاطرنشان کرد: در حوزه کارکردهاي اجتماعي و برنامه‌ريزي درخصوص مسائل پيشگيرانه رشد حدوداً 100 درصدي را داريم و در طيف‌هاي مختلف، اعضا محترم شوراها و دهياري‌ها خوشبختانه توانمند شده‌اند و برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي براي آن‌ها صورت گرفته که منجر به سطح قابل‌قبول از بحث آگاهي، دانش و بينش مردم درخصوص مضرات اين موضوع بوده است.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري اظهار داشت: نکته مهم و حائز اهميتي در اين حوزه مواجه هستيم که ازجمله آن شناسايي خانواده‌هاي در معرض آسيب و برنامه‌ريزي در اين خصوص و انجام اقدامات لازم براي پيشگيري از آسيب‌هاي بيشتر مي باشد.


انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۶:۰۹

29 Dec 2019