۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۴۰۰۱۲
فرماندار شهرستان اردل خبرداد:

برگزاری 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در اردل

فرماندار شهرستان اردل از برگزاری کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی و 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در این شهرستان خبرداد.
برگزاری 20 برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت هفته ازدواج در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد ساماندهي امورجوانان شهرستان که صبح امروز ۱۸ مرداد ماه با حضور برخی از مسئولین و هیئت های ورزشی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شدبر اهميت نقش جوان در تعيين سرنوشت جامعه تاکيد کرد و گفت: جوانان سرمايه هاي عظيم هر کشور هستند که بسيار نقش حساس و تعيين کننده دارند.

کیانی به لزوم درک شرايط آنان و فراهم سازي زمينه رشد و بالندگي جوانان اشاره کرد و اظهار کرد: متاسفانه جوانان ما در معرض تهاجم فرهنگي هستند وبايد تلاش کنيم برنامه هاي دشمن در زمينه تهاجمفرهنگي را با تقويت فرهنگ بومي بي اثر کنيم.

وی به هفته ازدواج اشاره کرد و با بیان اینکه در این هفته ۲۰ برنامه متنوع فرهنگی برگزار می شود افزود: برنامه هاي هفته ازدواج در شهرستان اردل نيز همزمان با ساير نقاط کشور از ۲۲ تا ۲۹ مرداد برگزار مي شود که برگزاري جشن ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) ، برگزاري سلسله نشست هاي گفتمان ازدواج ،ايجاد کمپين رسانه اي ازدواج، ايجاد کمپين مشاوره رايگان ازدواج ، برگزاري کارگاه آموزشي براي جوانان در آستانه ازدواج از مهمترين برنامه اي شهرستان در طول اين هفته خواهد بود .

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۰:۲۴

27 Dec 2019