۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۱۹۳۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد:

تحصیل حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاههای آزاد چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد: این واحد دانشگاهی دارای تعداد ۱۰ هزار دانشجو، حدود ۱۸۰کارمند و ۲۲۰ عضو هیأت علمی تمام وقت می باشد.
تحصیل حدود 10 هزار دانشجو در دانشگاههای آزاد چهارمحال و بختیاری
به گزارش دکتر عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: این واحد دانشگاهی دارای تعداد ۱۰ هزار دانشجو، حدود ۱۸۰کارمند و ۲۲۰ عضو هیأت علمی تمام وقت که تا پایان سال ۱۳۹۴ این تعداد به ۳۰۰ عضو هیأت علمی افزایش خواهد یافت.

قاسمی افزود: برنامه‌های بلندمدتی را برای توسعه تحصیلات تکمیلی، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد، پارک علم و فن‌آوری، کارآفرینی و تولید علم و فن‌آوری در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه حیات و بقای دانشگاه آزاد به توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است تصریح کرد: در حال حاضر 12 رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی، 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و 32 رشته در مقطع کارشناسی تدریس می شود.

قاسمی اساس فعالیت دانشگاه آزاد را کیفی سازی مسائل آموزشی، توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش درآمدهای خارج از شهریه دانست و تصریح کرد: با افزایش در درآمدهای خارج از شهریه هر سال افزایش شهریه را نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: یکی از محورهای درآمدزایی دانشگاه اقتصاد مقاومتی بر اساس توسعه شرکت های دانش بنیان است.

قاسمی از استقرار 6 شرکت دانش بنیان در دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه با سرمایه گذاری و حمایت از صاحبان ایده حمایت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به افتخارات کشوری دانشگاه آزاد استان تصریح کرد: باشگاه پژوهشگران دانشگاه به عنوان یکی از باشگاههای برتر کشور انتخاب شد و انجمن علمی دامپزشکی موفق به کسب رتبه اول کشوری شده است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۶:۵۴

6 Feb 2020