۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۸۹۵۲

حمایت از کالای ایرانی، تقویت اقتصاد ملی/خرید کالای ایرانی،ضامن استقلال کشور

ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است که نتیجه آن نیز تامین منافع عمومی خواهد بود
حمایت از کالای ایرانی، تقویت اقتصاد ملی/خرید کالای ایرانی،ضامن استقلال کشور
به گزارش جهانبین نیوز، هر ملتی این قاعده‌ی ساده را می‌فهمد که برای داشتن صنعتی توانمند و اشتغالی پایدار، باید خریدار تولیدات داخلی باشد؛ با نگاهی به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر می‌بینیم ایشان تأکید فراوانی بر مصرف کالاهای ایرانی و حمایت از تولید ملی داشته و دارند.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال ۹۷ نیز شعار سال را یک شعار اقتصادی انتخاب کرده و امسال علاوه بر مسئولان، آحاد مختلف مردم را نیز خطاب قرار داده و فرمودند:” بنده در شعارهای سال، معمولاً مسئولان را مخاطب قرار می‌دهم اما امسال، مخاطب، همه آحاد ملت از جمله مسئولان هستند و همه باید سخت، کار و تلاش کنند.

ترویج خرید کالای ایرانی و تولید محصول با کیفیت اصلی ترین راه برای تقویت اقتصاد ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است که نتیجه آن نیز تامین منافع عمومی خواهد بود، فرهنگ سازی از طریق شعار حمایت از کالای ایرانی و ترویج خرید کالای ایرانی باید در اولویت برنامه های فرهنگی قرار گیرد.

استفاده از کالای ایرانی خلاقیت تولید کنندگان را به دنبال دارد
برای رونق تولید کشور، پایداری اشتغال و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای بیگانه و از بین رفتن این وابستگی، خرید و استفاده از تولیدات داخلی موجب خلاق شدن فکرهای تولید کنندگان و طراحان ایرانی می شود.
این خلاقیت می تواند منجر به تولید کالاهایی با کیفیت بالا شود،با تولید کالاهای با کیفیت بالا ضمن تشویق مردم به استفاده از کالای ایرانی، پاسخگوی نیازهای مردم نیز هست.

حمایت از کالای ایرانی، زمینه ساز رشد اقتصاد و رفع بیکاری
حمایت از کالای ایرانی” سبب رونق تولید و اشتغال شده و یکی از شرایط رهایی از مشکلات اقتصادی در کشور، حمایت از تولید داخلی و خرید محصولاتی است که توسط تولید کنندگان کشور تولید می شود.

حمایت از تولید داخلی سبب می شود تا شاهد رونق کارخانجات داخلی بوده و همین امر زمینه را برای ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم فراهم کرده و در نتیجه علاوه بر چرخیدن چرخ اقتصاد کشور، مشکل بیکاری و اشتغال جوانان نیز حل شود.

تولیدکنندگان کالاهای ایرانی نیز اگر می خواهند از حمایت مردم برخوردار شده و افزایش فروش محصولاتشان را شاهد باشند، باید در کیفی سازی کالای خود گام های اساسی برداشته و آن را در سرلوحه امور خود قرار دهند چرا که اگر محصول دارای کیفیت کافی و مناسب نباشد استقبال کمی خواهد داشت.

در واقع تولید ملی و حمایت از کالای ساخت داخل، مقدمه ای خواهد بود بر اشتغال زایی، کارآفرینی و افزایش بهره وری در تمامی عرصه ها و همچنین باعث بهبود وضعیت اجتماعی، زندگی مردم و و همچنین کاهش نرخ تورم و اثرات مثبت در اقتصاد که منجر به رشد و ترقی کشورمان خواهد شد.

انتهای پیام /1027 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۵۷

13 Feb 2020