۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۶۹۷۲

برگزاری مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی در شهرکرد

مراسم وداع با پیکر شهدای تازه تفحص شده با حضور خانواده‌های محترم شهدا در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.
برگزاری مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده نیروی انتظامی در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم وداع با شهیدان علیرضا روشن، محمدرضا توکلی زانیانی و علیمراد ناصری با حضور مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

پیکر پاک این شهدای والامقام، امروز دوشنبه ۱۵ آبان بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری از میدان ۱۲ محرم به طرف آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) در شهرکرد مرکز استان تشییع می‌شود.

پیکر مطهر شهید علیرضا روشن در گلزار شهدای شهرکرد، شهید محمدرضا توکلی زانیانی در گلزار شهدای مهدیه در ناحیه غرب شهرکرد و شهید علیمراد ناصری در گلزار شهدای روستای حاجی آباد از توابع شهرستان کوهرنگ به خاک سپرده خواهد شد.

این سه شهید والامقام از شهدای مربوط به ژاندارمری سابق هستند که هر سه در تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیدند و اکنون پس از گذشت ۲۹ سال شناسایی شدند و به میهن اسلامی بازگشتند.

گفتنی است: پیکر پاک این سه شهید طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح و در شمار ۱۱۹ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس شناسایی و پنج شنبه ۱۳ مهرماه امسال از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.










انتهای پیام/1027ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۱:۱۷

27 Dec 2019