۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۴۲۶۲
امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:

اولويت نامزدهاي رياست جمهوري نگاه به داخل کشور و نيروهاي ارزشي وانقلابي باشد

امام جمعه شهر بن:در برنامه ي نامزد هاي انتخاباتي رياست جمهوري ،اين نامزد ها بايد قول بدهند نگاهشان به مردم و استعداد هاي داخلي باشد و نگاهشان به داخل کشور و نيرو هاي ارزشي و انقلابي در کشور باشد.
اولويت نامزدهاي رياست جمهوري نگاه به داخل کشور و نيروهاي ارزشي وانقلابي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:قلب انسان همانند مزرعه اي است که هر چيزي در آن بکارد همان را برداشت ميکند و اهلبيت عصمت و طهارت در جاهاي مختلفي به ما تذکر داده اند که در دلهاي جوانان خود بذر ايمان بکاريد قبل از اينکه بذر کفر در دلهايش کاشته شود
 
ميرافضلي ادامه داد : انسان اگر اهل تذهيب نفس باشد و قلب او از ياد خدا پر باشد و دائم ذکر خداوند را بگويد خداوند در دل آن شخص جايي ميگيرد و ا ين دل جاي خود خداوند است وپس نبايد در آن حص و تمع و عاز و دشمني و کفر و شيطان قرار بگيريد پيامبر(ص)فرموده اند که ذکر خداوند شفاي دلهاست و هرکسي بخواهد قلب او شفا پيدا کندبايد ذکرخداوند را مدام بگويد.

وي گفت : هر کسي قلب خودش را پيوسته با ذکر خداوند نگه داري کند اعمال او هم زيبا جلو کرده و تمامي اعمال پنهان و پيداي او هم نيکو جلو مي کند و خيلي وقت ها عملي که انجام مي شود مشخص نيست که براي خداست يا غير خداوند بايد از ريا ترسيد و نگذاريم اين بيماري سخت در دل انسان رشد و ريشه بدواند.

خطيب نماز جمعه بن افزود : مومن سودي که از مالش مي برد،نجات از وسوسه هاي شيطان است خيلي وقت ها انسان دچار نفس شيطاني شده و شيطان او را وسوسه مي کند.ذکر خدا و ياد خداوند باعث مي شود تا اين وسوسه ها از بين رفته و ياد خدا در دل قرار بگيرد.

وي بيان کرد : انسان  در اين دنيا مال و ثروت خود رابيمه مي کند  و تمام وقت به دنبال اين است کهدر مواقع اضطراري بتواند از اين بيمه استفاده کند.حال ذکر و ياد خداوند ايمان را بيمه مي کند و نمي گذارد ايمان در شرايط خاص آسيب ببيند.

وي با يادآوري فتنه 88 گفت : در سال88در عرصه ي ميدان عمل و دنيا مشخص شد که افرادي فقط ظاهر ايمان را حفظ کرده و باطن اين افراد به سمت و سوي ديگري پيش مي رفت.اين افراد وقتي به پاي قدرت ودنيا طلبي رسيدند نتوانستند ايمان خود را نگه دارند و لغزش کرده و وقتي صحبت قدرت طلبي به ميان آمد ديگر به هيچ چيز رحم نکردند.

وي با اشاره به ديدار هاي مقام معظم رهبري در هفته هاي گذشته گفت: ايران اسلامي ايستاده است پويا تر از قبل است و ايشان تأکيد کردند: البته نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران، نقاط قوت فراواني دارند و علت سربلندي ملت در مقابل توطئه‌هاي گوناگون، از ابتداي پيروزي انقلاب تاکنون همين نقاط قوت عجيب است که از لحاظ کميت و کيفيت، از نقاط ضعف بيشتر هستند.

رهبر انقلاب اسلامي يکي از اين نقاط قوت برجسته را روحيه‌ي شجاعت و ايستادگي ملت ايران در برابر تشرها و اخم‌هاي ابرقدرت‌ها دانستند و افزودند: يکي از شگردهاي قدرت‌هاي متجاوز، براي ترساندن ملت‌ها و دولت‌ها و وادار کردن آن‌ها به تأمين منافع نامشروع خود، تشر زدن و از خود بزرگنمايي نشان دادن است.

ميرافضلي ادامه داد : مردم ما قريب به چهل سال نشان دادند که از هيچ دشمني ترس ندارند ودر مقابل دشمن 8ساله ايستادند و هم چنين در سوريه نشان دادند که چقدر با ايمان هستند و ترسي در وجودشان نيست و اگر ترسي وجود دارد  اين ترس از دل مردم نخواهد بود و نيست .

وي با اشاره به برنامه ي نامزد هاي انتخاباتي رياست جمهوري گفت:اين نامزد ها بايد قول بدهند نگاهشان به مردم و استعداد هاي داخلي باشد و نگاهشان به داخل کشور و نيرو هاي ارزشي و انقلابي در کشور باشد.

وي افزود : مسئولين قدرت داخلي و ايمان قوي مردم را باور کنند و همان طور که در تاريخ ثبت شده است در هر کشوري که به آمريکا اطمينان شده است هيچ وقت اين اطمينان موفق نبوده و هميشه با شکست مواجه شده و هميشه کشور ها ضرر و زيان زيادي را متحمل شده اند .بايد به جوانان خودمان اتکا کنيم و امنيت شغلي ايجاد کنيم و فرصت شغلي ايجاد کرده نه اينکه فرصت ها را نابود کنيم.

وي با تبريک روز کار و کارگر گفت:وقتي تبريک به روز کار و کارگر انفاق مي افتد که اشتغال ملي صورت بگيرد، وقتي که کالاي داخلي توليد شود،وقتي که خريد ها به سمت و سوي خريد ايراني و کالاي ايراني برگردد،وقتي که به کارگر هاي داخلي خود خدمت کنيم نه کارگر هاي خارجي.

وي بابيان اينکه وقتي ما مي گوييم اقتصاد مقاومتي ولي در رسانه ي ملي و در تلويزيون تبليغات گسترده ي محصولات  خارجي صورت مي گيرد افزود :  اين بر خلاف اقتصاد مقاومتي و اين گونه به نتيجه نخواهيم رسيد.صدا وسيما فيلم ها و برنامه هايي توليد مي کند که با دين و اسلام ما در تضاد است و گاهي داراي مشکلات اساسي نيز مي باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت : بايد آگاه و بيدار باشيم وبه صحبت هاي اين کانديدا ها با دقت گوش دهيم و حرف هايشان را دقيق بررسي کنيم.اهانت، توهين، فريب، مردم، وعده هاي توخالي وقول هاي بي سرانجام که گاها مشاهده مي شود مسئولين قول هايي ميدهند و بعد مي گويند ما قولي نداديم بايد بسيار مراقب بود.

ميرافضلي بيان کرد : بايد مراقب باشيم آب در آسياب دشمن نريزيم در سال گذشته يک ميليون و هفتصد هزار نفر توريست به کشور ترکيه رفتند وکسي هيچ اعتراضي نکرده است حال وقتي بحث از سفر حج به ميان مي آيد  و در سال خیلی کمتر از این آمار ها به حج اعزام مي شوند مي گويند بياييد که اين پول ها را براي فقرا خرج کنيم و سفر حج بايد کنسل شود.اين ها به دنبال ايجاد اختلاف هستند و نبايد اجازه دهيم اين افراد اين گونه صحبت نمايند.

وي با تسليت به خانواده هاي مرزبانان شهيد گفت: تمامي اين ها را شيطان بزرگ آمريکا برنامه ريزي مي کندو به دنبال نا امن کردند مرزها و کشور عزيزمان است و مي خواهند از اين طريق به کشور عزيزمان ضربه بزنند خوش به سعادت اين شهدا که در نظامي که تحت عنايت امام زمان(عج)است توفيق شهادت پيدا کرده و اين هديه الهي به آن ها داده شده است.
 
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۹:۳۷

27 Dec 2019