۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۵۲۵۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترس از مدیران دولتی نباید مانع از اجرای امر به معروف و نهی از منکر شود/ رعایت حجاب و عفاف برای همه زنان و مردان واجب است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ترس از مدیران بالادستی نباید مانع از اجرای وظیفه امر به معروف و نهی از منکر شود چون در این راستا عوامل دولتی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشن
ترس از مدیران دولتی نباید مانع از اجرای امر به معروف و نهی از منکر شود/ رعایت حجاب و عفاف برای همه زنان و مردان واجب است
به گزارش  منطقه آزاد به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ محمد‌علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ستاد احیای امر به معروف و نهی‌ از‌ منکر، اجرای این واجب الهی را لازمه ایمان مسلمانان دانست و اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وقتی حکومت اسلامی برپا است باید همه عوامل حکومت مورد امر به معروف و نهی از منکر قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و حیاتی است افزود: تا زمانی که عوامل حکومتی انگیزه قوی در این زمینه نداشته باشند جامعه اصلاح نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ترس از مدیران بالادستی نباید مانع از اجرای وظیفه امر به معروف و نهی از منکر شود چون در این راستا عوامل دولتی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام نکونام اجرای امر به معروف و نهی از منکر از سوی مدیران دولتی در ادارات و جامعه را بسیار مهم و اساسی عنوان و بیان داشت: لازم است موضوع حجاب و عفاف در مراکز دولتی مورد توجه قرار بگیرد و باید این نکته را مورد توجه قرار داد که بانوان شاغل می‌توانند الگوی سایر بانوان برای رهایت حجاب و عفاف باشند و از همین رو این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید به محتوای و مطالب موجود در فضای مجازی نظارت صورت بگیرد خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم که مطالب مورد استفاده در فضای مجازی وضعیت مناسبی ندارد و همه دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر برای کنترل و اعتلای آن تلاش کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: لازم است گزارش عملکردهای ارائه شده در ستاد احیای امر به معروف و نهی‌ از‌ منکر در برخی موارد مورد نقد قرار بگیرد تا با اصلاح آن پیشرفت بهتر و بیشتری داشته باشیم افزود: گزارش‌ها باید دقیق و حساب شده باشند تا بتوانند خروجی مناسب و مورد نظر را در جامعه ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حساسیت همگانی نسبت به ناهنجاری‌های موجود در جامعه را مهم و ضروری عنوان و تاکید کرد: متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد برخی از هنجارشکنی‌ها در جامعه بودیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب سال آینده دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

وی نظارت بر مکان‌های گردشگری را لازم و ضروری دانست و عنوان داشت: متاسفانه در برخی موارد نظارت مناسبی در این مکان‌ها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام نکونام انجام کارهای فرهنگی در مناطق گردشگری، برپایی نمایشگاه، اجرای نمایش و فیلم، نصب پلاکاردهایی از احادیث، برگزاری نماز جماعت و... را بسیار موثر و مناسب عنوان و گفت: امر به معروف و نهی از منکر هیچ مخالفتی با نشاط گردشگران ندارد تاکید ما بر حفظ فضای با نشاط و مناسب برای همه گروه‌های سنی در محیطی سالم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرارگیری در آستانه هفته حجاب و عفاف تاکید کرد: عفت تنها مختص بانوان نیست و همه افراد باید دارای رفتار و نگاه عفیفانه باشند.

حجت الاسلام نکونام یادآور شد: وضعیت حجاب و عفاف در جامعه وضعیت مطلوبی ندارد و همه ما مسئولیم برای اصلاح این موضوع تلاش و کوشش کنیم.




انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۵:۲۰

4 Feb 2020