۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۳۰۳۹۲
معاون استاندار اعلام كرد:

مبارزه با سن غلات در چهارمحال و بختياري به سه ميليارد ريال اعتبار نياز دارد

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مبارزه با سن غلات در اين استان نيازمند سه ميليارد ريال اعتبار است.
مبارزه با سن غلات در چهارمحال و بختياري به سه ميليارد ريال اعتبار نياز دارد
به گزارش  جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري در شوراي آرد و نان چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: طبق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و تدابير انجام شده اعتبار لازم براي مبارزه با سن غلات در تمامي گندمزارهاي استان تأمين مي‌شود.

وي افزود: ارتقاي كيفيت گندم توليدي و آرد مناسب در استان با هدف افزايش سلامت تغذيه مردم و حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان اين استان نيازمند مبارزه با سن غلات است.

سليماني دشتكي سطح مزارع گندم چهارمحال و بختياري در سال گذشته را ۲۷ هزار هكتار اعلام و تصريح كرد: از اين سطح مبارزه با سن غلات در ۲۳ هزار و ۱۳۵ هكتار صورت گرفت.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: سال گذشته براي مبارزه با سن غلات در گندم‌زارهاي استان ۶۲۵ ميليون ريال اختصاص داده شد.

وي اضافه كرد: به منظور ارتقاي كيفي توليد گندم، آرد و نان برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي كشاورزان، كارخانه داران و نانوايان چهارمحال و بختياري ضرورت دارد.

سليماني دشتكي عنوان داشت: خارج كردن گندم‌هاي نامرغوب از چرخه توليد نان، استفاده از گندم‌هاي بي‌كيفيت به عنوان خوراك دام و ارتقاي كيفي نگهداري گندم مي‌تواند در توليد نان مرغوب و افزايش سلامت مردم مؤثر باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۲:۲۱

4 Jan 2020