۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۸۳۱۲
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد:

اجراي بيش از 150 عنوان برنامه در ايام الله دهه فجر

فرمانده سپاه شهرکرد از برگزاري 150 عنوان برنامه متنوع فرهنگي توسط سپاه و رده‌هاي بسيج اين شهرستان در ايام الله دهه فجر امسال خبر داد.
اجراي بيش از 150 عنوان برنامه در ايام الله دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ سرهنگ پاسدار موسي انصاري فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: دهه مبارک فجرانقلاب اسلامي فرصتي مغتنم براي تجديد پيمان ‌ملت با رهبري معظم و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

وي افزود: پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران مرهون رهبري‌هاي پيامبرگونه امام خميني (ره) و مجاهدت‌ها و فداکاري‌هاي مردم عزتمند ايران اسلامي بود که در برابر ظلم و ستم شاهنشاهي ايستادند و تا آخرين قطره خون خود در برابر ظلم و استبداد طاغوت مقاومت کردند.

سرهنگ انصاري، با بيان اينکه دهه مبارک فجر نماد عزت و افتخار ايران اسلامي است، اظهار داشت: يکي از مهمترين ويژگي‌هاي اين انقلاب که آن را با ساير انقلاب‌ها و قيام‌هاي قبل از خود متمايز مينمايد و موجب شده که اين انقلاب با تمام مشکلات پيروز و با قوت به راه خودش ادامه دهد، مردمي بودن و ملي بودن انقلاب اسلامي و حضور اقشار مختلف در آن بوده است.

وي با اشاره به تقارن ايام الله دهه فجر با ايام شهادت سيده النساء العالمين افزود: فضاسازي شهرستان در اين دهه بايد به گونه‌اي باشد تا ضمن احترام و تعظيم شعائر، فضاي مبارزات مردمي و حال و هواي پيروزي انقلاب را در سال ۵۷ تداعي کند.

فرمانده سپاه شهرکرد تصريح کرد: برنامه هاي امسال با توجه به شعار (سربلندي ملت ايران در پرتو جمهوري اسلامي، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتي) است و برنامه‌ها با هدف تبيين مباني، اصول، آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و تقويت غيرت ديني و مليبسيجيان نسبت به دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي اجرا مي‌شود.

وي، خاطر نشان کرد: ديدار با ائمه محترم جمعه، سرکشي از خانواده‌هاي معظم شهدا، غبارروبي گلزار شهدا، رژه موتورسواران، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي در حوزه‌هاي مقاومت و اقشار بسيج، برگزاري جشن انقلاب و نشست‌هاي بصيرتي، اهداي پرچم جمهوري اسلامي به کسبه بازار و ديدار با علما را از مهمترين برنامه‌هاي سپاه ناحيه شهرکرد در دهه فجر امسال بيان کرد.

سرهنگ انصاري در پايان تصريح کرد: وظيفه ما انتقال شايسته ميراث گران‌بهاي انقلاب اسلامي يعني اعتقاد به حاکميت دين خدا و متلاشي‌ساختن قدرت‌هاي پوشالي در اذهان نسل‌هاي آينده‌ساز اين مرز و بوم است که اميدواريم با اين برنامه‌ها در راستاي شناخت و ارتقاء نسل جوان انقلاب اسلامي نسبت به دستاورد‌هاي اين نظام الهي گام‌هاي مؤثر برداريم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۰:۰۲

24 Jan 2020