۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۹۷۷۲
خطيب نماز جمعه بروجن:

دل بستگان آمريکا با وعده هاي کاذب به مردم دروغ گفتند/ شش ماه فرصت کمي براي پيشرفت نيست

خطيب نماز جمعه بروجن با تأکيد بر اينکه 6 ماه براي يک مملکت 80 ميليون نفري فرصت و زمان کمي براي پيشرفت نيست، گفت: متأسفانه آنهايي که دل بستۀ به آمريکا بودند و منويات رهبري را ناديده گرفتند با وعده و وعيدهاي فراوان و کاذب در خصوص برجام به مردم دروغ گفتند.
دل بستگان آمريکا با وعده هاي کاذب به مردم دروغ گفتند/ شش ماه فرصت کمي براي پيشرفت نيست
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، خطيب نماز جمعه شهر بروجن در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اينکه همواره در طول تاريخ دو نگاه (سازش و تسليم) و (ايستادگي و عدم توجه به تهديد) مطرح بوده است، گفت: نگاه سازش و تسليم ثمرۀ دنيا دوستي و اما در نگاه مقابل، قرآن در رأس تصميم گيري ها و هرم هر نوع فعاليت اجرايي است.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که متأسفانه برخي ها راه پيشرفت و گشايش را در گرو سازش هاي مختلف در قالب برجام هاي ۱، ۲، ۳ و... با آمريکا و غرب مي دانند، تصريح کرد: اما در نگاه مقابل شعارهاي انقلابي سرلوحۀ فعاليت است و بر شعار (نه سازش، نه تسليم، نبرد با آمريکا) تأکيد مي شود.

وي گفت: اکنون سوال اينجاست چرا بعد از گذشت ۶ ماه از امضاء برجامي که قرار بود روز بعد از امضاء آن کليۀ تحريم ها برداشته شود، تأثيري در زندگي مردم و شرايط اقتصادي کشور ايجاد نشده؟ مگر نه اينکه مذاکرات و برجام صرفاً براي رفع تحريم ها انجام شد؟ اما چرا امروز برخي مسئولين از موضع خود برمي گردند؟ و مي گويند بنا نبوده که بواسطۀ مذاکرات گشايش اقتصادي ايجاد شود.

خطيب نماز جمعه بروجن با تأکيد بر اينکه ۶ ماه براي يک مملکت ۸۰ ميليون نفري فرصت و زمان کمي براي پيشرفت نيست، افزود: بايد به صراحت گفت برخي مسئولين نظام به مردم خيانت کردند.

وي گفت: متأسفانه آنهايي که دل بستۀ به آمريکا بودند و منويات رهبري را ناديده گرفتند با وعده و وعيدهاي فراوان و کاذب در خصوص برجام به مردم دروغ گفتند که بايد در محضر مردم انقلابي ايران و دستگاه قضايي پاسخگو و محاکمه شوند.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به اظهارات برخي مسئولين که برجام را ثمرۀ عزت نظام و کشور مي دانند، افزود: "آيا عزت ما در سايۀ برجام بود يا بواسطۀ مجاهدت هاي سرداران سرافراز اسلام همچون قاسم سليماني ها که در خارج از مرزها معادلات شرق و غرب را بهم ريخته اند؟".

حجت الاسلام سعادت فر با تأکيد بر اينکه دولت بايد راه پيشرفت و اقتدار کشور را در سايۀ اقتصاد مقاومتي و توجه به ظرفيت هاي داخلي دنبال کند، تصريح کرد: ملت ايران عزت را مديون مدافعان حرمي مي دانند که اگر غيرت و خون آنها نبود اکنون مشخص نبود اوضاع در کشور به چه صورت پيش مي رفت.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۹:۱۸

1 Feb 2020