۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۶۷۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ایمان و تهذیب نفس کلیدی‌ترین ابزار مبارزه با جنگ نرم است/مرزبانان و مرزداران حافظ امنیت و آرامش کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: حضور پاسداران، بسیجیان و سربازان سرافراز در مناطق عملیاتی به‌منظور مرزبانی، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی یکی از ارزشمندترین اعمال نزد خدا است.
ایمان و تهذیب نفس کلیدی‌ترین ابزار مبارزه با جنگ نرم است/مرزبانان و مرزداران حافظ امنیت و آرامش کشور هستند
به گزارش جهانبین نیوز محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به دیدار رزمندگان تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) این استان که در حال حفاظت و مرزبانی از منطقه جنوب کشور هستند، رفتند و با آن‌ها گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار انسان تربیت‌یافته در مکتب اسلام را در برابر شیاطین و دشمنان مقاوم و استوار عنوان و بیان داشت: این موضوع که مسلمان در انجام واجبات و ترک محرمات جدی باشد، در زندگی پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را الگو قرار دهد، در راه تربیت دینی قرار گیرد، در این راه گام بردارد وسعی کند دیگران را نیز به این راه بیاورد هیچ جنگ و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل او بایستد و قد علم کند.

نکونام با بیان اینکه ایمان و تهذیب‌نفس از کلیدی‌ترین ابزارها برای مبارزه و مقابله با جنگ نرم دشمن هستند اضافه کرد: نهادینه شدن نور ایمان، تهذیب نفس، معرفت، سازندگی و خودسازی درونی در وجود انسان است که می‌تواند جنگ نرم دشمنان را بی‌اثر سازد و فتنه آن‌ها را به خودشان بازگرداند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور پاسداران، بسیجیان و سربازان سرافراز در مناطق عملیاتی به‌منظور مرزبانی، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی را یکی از ارزشمندترین اعمال نزد خدا دانست و اضافه کرد: حضور افراد در این مناطق علاوه‌بر این که پاسداری از نظام است جهاد و تربیت دینی را نیز در وجودشان نهادینه‌ کرده و عملاً به نمایش گذاشته می‌شود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد:حضور رزمندگان در این مناطق به معنای ایستادگی در مقابل کفر، شرک، نفاق، ستم و طواغیت است و باید در این راه مقاومت، جهادگری و ایثارگری به معنای واقعی کلمه از خودتان نشان دهید.

وی با اشاره به اینکه مرزبانی یکی از زیباترین عبادت‌ها در اسلام است گفت: مرزبانان سرزمین‌های اسلامی از اسلام حراست می‌کنند و این بدان معنا است که مرزبانان نزد خدا پاداشی هزاران برابر شب‌زنده‌داران دارند.

نکونام توأم شدن مرزبانی با معارف اسلامی و معنویات را بسیار مهم دانست و بیان داشت: اگر این کار بزرگ با معنویت، خودسازی و اصلاح درون، راز و نیاز باخدای متعال، شب‌زنده‌داری، عبادت و صفا و صمیمیت همراه شود ثوابی دوچندان برای همه مرزبانان خواهد داشت.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه تیپ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در همه عرصه‌های بعد از انقلاب نقش‌آفرینی کرده است افزود: تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) چه آن زمانی که در شمال غرب کشور مستقر بود و مسئولیت حراست از مرزها را بر عهده داشت و چه اکنون که در جنوب کشور در حال انجام مأموریت هستند با روحیه‌ای سرشار از ایمان و عشق به اسلام و انقلاب اسلامی، نقش‌آفرین و تأثیرگذارهستند و به مسئولیت خود عمل می‌کنند.

وی به روحیه سرشار از نشاط و شادابی رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) در این منطقه اشاره و افزود: داشتن چنین جوانان مومن، متدین، متعهد و همیشه در صحنه برای مردم چهارمحال و بختیاری مایه مباهات است و مردم این استان باید از داشتن چنین جوانانی به خود ببالند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه بیان داشت: باید بدانیم مرزبانان و مرزداران حافظ امنیت و آرامش کشور هستند و آبادانی، خدمت، ارتقاء فکر، فرهنگ، ایمان، اعتقادات در کشور مردم را بیشتر به کمال و سعادت حرکت سوق می‌دهد و مرزبانان در این بین نقش تاثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۲:۱۵

29 Dec 2019