۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۳۷۲۲
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تامین امنیت در نوروز با بیش از ۴۰۰ گشت در هر شیفت خدمتی

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف طرح تعطیلات نوروزی علاوه‌بر واحدهای انتظامی و خدماتی (راه‌ور و پلیس‌راه) برای ایام تعطیلات ۱۸ ایستگاه نوروزی پیش‌بینی شده گفت: در هر شیفت خدمتی نوروز همزمان ۴۳۵ گشت خودرویی، موتورسیکلت و پیاده به منظور تامین امنیت همشهریان و مسافران پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.
تامین امنیت در نوروز با بیش از ۴۰۰ گشت در هر شیفت خدمتی
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح تعطیلات نوروزی عملا در برخی از واحدها از ۲۶ اسفند تا پایان فروردین آغاز می‌شود و شعار طرح امسال "آرامش و نشاط بهاری با قانون‌مندی و نظم اجتماعی" است.

وی از برنامه‌ریزی نیروی انتظامی برای ارائه خدمات مطلوب در بحث امنیت و ترافیک به مسافرین نوروزی و هم استانی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با حداکثر توان پاسخگوی نیاز مردم باشیم و در این راستا منتظر ارسال نظرات و پیشنهادات مردم از طریق سامانه ۱۹۷ هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: موفقیت نیروی انتظامی با همکاری مردم محقق می‌شود و امیدواریم تعطیلات و سفرهای نوروزی با کمترین حوادث خصوصا در بحث تصادفات همراه باشد.

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف طرح تعطیلات نوروزی علاوه‌بر واحدهای انتظامی و خدمات برای ایام تعطیلات ۱۸ ایستگاه نوروزی پیش‌بینی شده افزود: در هر شیفت خدمتی نوروز همزمان ۴۳۵ گشت خودرویی، موتورسیکلت و پیاده به منظور تامین امنیت همشهریان و مسافران پیش‌بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: سامانه‌های ۱۱۰ برای پیگیری مشکلات و ۱۹۷ برای گرفتن نظرات مردم به صورت شبانه‌روزی فعال هستند تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم در این راستا باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۲۷

29 Dec 2019