۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۳۷۷۸۲
جانشين فرمانده سپاه قدس در بروجن:

آمريکا جنايتکارترين کشور دنيا/اسرائيل دچار ترديد جدي شده است

جانشين فرمانده سپاه قدس در بروجن ضمن بيان اين که امروز اطاق هاي فکر و مراکز مطالعاتي اسرائيل نسبت به 25 سال آينده دچار ترديد جدي شده اند، گفت: ميداني که آمريکايي ها براي عربستان سعودي باز کرده اند روزگار آنها را سياه خواهد کرد:
آمريکا جنايتکارترين کشور دنيا/اسرائيل دچار ترديد جدي شده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سردار سرتيپ اسماعيل قآني در مراسم اربعين شهيد مدافع حرم عليرضا جيلان طي سخناني، گفت: امروز شهداي مدافع حرم با دفاع از حريم ولايت توانستند اقتدار انقلاب اسلامي را در دنيا اثبات کنند و يک گام بلند ديگر براي تحقق بخشيدن به آرزوهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب برداشتند.

وي با اشاره به نعره کشي مسئولين آمريکايي و اقدامات زشتي که حتي مردم کشور خود آنها نيز نکوهش مي کنند، گفت: رئيس جمهور جديد آمريکا در تبليغات انتخاباتي با صراحت مي گفت شش هزار ميليارد دلار در منطقه هزينه کرده اند.

سردار قآني با بيان اين که اگر قدرت اسلام نبود آمريکا اوضاع منطقه را به هم مي ريخت، گفت: اولين ماموريت روساي جمهور آمريکا دفاع از اسرائيل است.

وي به جنايت هاي مختلف کشور آمريکا و اسرائيل در منطقه اشاره کرد و گفت: ميداني که آمريکايي ها براي عربستان سعودي باز کرده اند روزگار آنها را سياه خواهد کرد.

جانشين فرماندهي سپاه قدس با اشاره به جنگ عربستان سعودي با مردم يمن، تصريح کرد: سعودي ها اگر ۲۰ سال ديگر هم در يمن بجنگند امکان موفقيت ندارند.

آمريکا جنايتکارترين کشور دنيا/اسرائيل دچار ترديد جدي شده است

وي کشور آمريکا را جنايت کار اول دنيا خواند و گفت: آمريکايي ها به جاي آن که جوابگوي فروش تسليحات به عربستان سعودي باشند به کشورهاي ديگر تهمت مي زنند.

سردار قآني افزود: امام راحل فرمودند اگر بسيج جهاني سربازان اسلام تشکيل شود کسي جرات جسارت به فرزندان معنوي پيامبر را ندارند؛ اين شهداي مدافع حرم پرچم‌دار چنين بسيج جهاني هستند.

جانشين فرماندهي سپاه قدس اضافه کرد: انسان هاي مظلوم در يمن با تسليحاتي که آمريکا در اختيار عربستان سعودي قرار داده است به خاک و خون کشيده مي شوند.

سردار قآني با اشاره به حضور ۱۰ ساله آمريکا در کشور عراق، گفت: رسيدن به حکومت جهاني امام زمان (عج) شعار اصلي شهداي عالي مقام است.

جانشين فرماندهي سپاه قدس با بيان اين که در حقيقت شهداي مدافع حرم شهداي حريم ولايت هستند، گفت: شهداي عالي مقام مدافعين حرم در استمرار دفاع مقدس از اسلام و انقلاب اسلامي دفاع مي‌کنند.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري خطاب به اسرائيل غاصب که ۲۵ سال آينده را نخواهيد ديد، گفت: امروز اطاق هاي فکر و مراکز مطالعاتي اسرائيل نسبت به ۲۵ سال آينده دچار ترديد جدي شده اند در حالي که روزي نيل تا فرات را بحث مي کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۱۰

19 Jan 2020