۰
plusresetminus
امام جمعه سامان با بيان اينکه آن چيزي که نظام مقدس احتياج دارد ،بصيرت افزايي وحدت و يکپارچگي و دوري از تفرقه و دو قطبي سازي است، ابراز کرد: در تاريخ اسلام که نگاه مي کنيم آنجايي که مردم بصيرت نداشتند امام معصوم تنها مانده است و قدرتمند ترين آدم تاريخ را آن گونه مظلوم کرد نداشتن بصيرت بود و نداشتن تحليل سياسي درست و صحيح بود.
نظام مقدس جمهوري اسلامي احتياج به بصريت افزايي، يکپارچگي، و دوري از دو قطبي سازي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ،حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور امام جمعه شهر سامان با بيان در خطبه هاي نماز جمعه با بيان اينکه آفرينش هستي براي بندگي خداست عبوديت و عبد بودن براي بندگان خداوند مطرح است، اظهار داشت: بالاترين عبادت اين است که ما بر عادت هاي زشتمان غلبه کنيم.

محسن ملک پور با اشاره بر اينکه يک جزء مهم عبادت کسب مال حلال براي زندگي و بار برداشتن از دوش مردم است، اذعان داشت: همه مي توانند در کار خودشان عابد باشند با اين نگاه که انگيزه ،انگيزه الهي باشد.

وي با بيان اينکه هرچيزي نشانه اي دارد نشانه دين ما واجبات است، تصريح کرد: ما در اسلام به عنوان زبان مشترک همه مسلمانان يک نماد به نام نماز و روزه داريم اين ها بايد حفظ بشود.

امام جمعه شهر سامان در خطبه هاي دوم با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه بعضي فکر مي کنند که دنيا يک زنگ تفريحي است، بيان داشت: در قيامت خداوند متعال ان اعمالي را از ما مي خرد که همراه تقوي باشد.

محسن ملک پور با بيان اينکه در هفته گذشته سالروز حماسه ۹ دي ماه و روز بصيرت و روز ميثاق امت با ولايت را داشتيم و از حضور پر شور مردم شهرستان سامان،زشوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و سپاه ناحيه شهرستان سامان تشکر و قدر داني مي کنم ، اذعان داشت:
آن چيزي که منافع جبهه استکبار را تامين مي کند و دنبال آن است که خود مشغولي در ملت ها به خصوص جهان اسلام ايجاد کنند تا رژيم صهيونيستي در حاشيه امن قرار گيرد .

ملک پور با بيان اينکه از منطقه و جهان اسلام هم بگذريم در اين دوران ۳۶ ساله پس از پيروزي انقلاب اسلامي به خوبي مي توانيم
دست شوم استکبار را در ايجاد فتنه هاي گوناگون و دخالت هاي آشکار در امور کشورمان را ببيني، اذعان داشت: اين ها از هر توطئه و فتنه اي که به گمان باطلشان در چنته داشتند دريغ نکردند.

وي با تاکيد بر اينکه نمونه بارز آن اين فتنه ۸۸ و اين کودتاي مخملي و رنگين آمريکايي بود، تصريح کرد: فتنه اي که با بي بصيرتي خواص و کمک همه سيلي خوردگان از نظام و انقلاب به ويژه ضد انقلابي که دستش به خون ملت ايران آغشته است مي رفت که موجوديت نظام و انقلاب را به خطر بيندازد.

محسن ملک پور تصريح کرد: به برکت شناخت و بصيرت اين مردم حماسه ۹ دي ماه رقم خورد و اين در دفتر خاطرات ملت ايران در صيانت از انقلاب و ولايت فقيه ثبت شد و پوزه دشمنان داخلي و خارجي به خاک ماليده شد.

ملک پور با بيان اينکه آن چيزي که نظام مقدس احتياج دارد ،بصيرت افزايي وحدت و يکپارچگي و دوري از تفرقه و دو قطبي سازي است، ابراز کرد: در تاريخ اسلام که نگاه مي کنيم آنجايي که مردم بصيرت نداشتند امام معصوم تنها مانده است و قدرتمند ترين آدم تاريخ را آن گونه مظلوم کرد نداشتن بصيرت بود و نداشتن تحليل سياسي درست و صحيح بود.

وي با اشاره بر اينکه دشمن با پخش يک شايعه مردم را جذب مي کند، افزود: اگر ملتي هوشيار و بصير باشد، شايعه در بين آنها جايي نخواهد داشت.

امام جمعه سامان با بيان اينکه الحمدلله ملت ما فتنه را خوب شناختند، فتنه گران داخلي و خارجي را شناختند, بيان داشت: در سال ۸۸ فتنه گران و حاميان آنها به کشور خيانت کردند، برخي از عناصر همين ها در سال ۸۸ و بعد از آن از مسئولان آمريکايي خواستند که تحريم ها را زيادتر کنند تا به تصور خودشان ملت ايران را به خاطر حمايت از انقلاب و اسلام تنبيه کنند.

محسن ملک پور بيان داشت: در همين روزهاي اخير هم جمعي ۳۰ نفره از همين خائنان به ملت ايراننامه اي خطاب به رئيس جمهور منتخب و جديد آمريکا يعني ترامپ نوشته اند و خواسته اندکه با تحريم بيشتر ملت ايران از اين فتنه گران حمايت کنند.

وي بيان داشت: خائنان تصور مي کنند اگر ملت ايران تحت فشار اقتصادي قرار بگيرد از اين عناصر خائن طرفداري مي کند و متن نامه اين خائنان به حدي رسوا گرانه است که برخي از همدستان داخلي فتنه گران بعد از انتشار آن شدت روسايي را اسحاس و بر عليه آن صحبت کردند.

امام جمعه شهر سامان با بيان اينکه دوشنبه ۱۳ دي ماه سالروز ابلاغ پيام تاريخي امام خميني(ره) به گورباچف رهبر شوروي سابق (۱۳۶۷)
نامه تاريخي امام خميني(ره) به گورباچفيک نامه اي که شکل گرفته از مکتب حي و الهام از معارف قرآني و سنت انبياي الهي بود، ، بيان داشت: امام در آن نامه با پيشگويي از آينده کمونيسم آنها را از افتادن در نظام سرمايه داري جهان غرب بر حذر داشت و راه نجات جامعه جهاني را بازگشت به فطرت خدا جويي معرفي کرد که اين پيام از آموزه هاي قرآن کريم است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه نامه تاريخي حضرت امام از سندهاي مهم سياسي قرن است، اذعان داشت: چرا که مفاد اين نامه از جمله فروپاشي کمونيسم و اين که شوروي اگر به غرب اتکا کند خسارت مي بيند اثبات شد و بعدا به حقيقت پيوست.

ملک پور با اشاره به اينکه امام در اين نامه تلاش کرد به گورباچف بفهماند اسلام و ارزشهاي ديني ماندگارندبيان داشت: تلاش کرد بفهماند کمونيسم و مکاتب مادي وهم و خيالند و ناپايدار و اعتماد به غرب راه حل مشکلات نيست.

وي با بيان اينکه امام راحل و عظيم الشان انقلاب با آن اراده و توکل بر خدا کارهايي خارق العاده شبيه کرامت انجام داد، تصريح کرد: و هنوز زود است خيلي ها عظمت کار امام را بفهمند و اين را بدانيم همه اين ها به خاطر تاييدات الهي است.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۰:۵۹

8 Jan 2020