۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۱۴۷۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان:

رزمايش الي بيت المقدس 5 در سامان برگزار مي شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان از برگزاري رزمايش رزمي، فرهنگي الي بيت المقدس 5 با عنوان عاشقان حسيني در شهرستان سامان خبر داد.
رزمايش الي بيت المقدس 5 در سامان برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس رحيمي فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در گفتگو با سامان ما اظهار داشت: اين رزمايش با حضور بسيجيان شهرستان سامان در قالب دو گردان بيت المقدس و کوثر در منطقه عمومي قدس سامان با حضور مسئولين شهرستان برگزار خواهد شد.
 
عباس رحيمي از اجراي صبحگاه مشترک بسيجيان اين شهرستان و ادارات نيز خبر داد و افزود: رزمايش الي بيت المقدس ۵،‌ به مدت دو روز از ۱۳ آبان ماه آغاز و تا عصر چهاردهم آبان ماه ادامه خواهد يافت.

وي با بيان اينکه در اين رزمايش بزرگ گردان هاي بيت المقدس قدرت و توان خود را به نمايش مي گذارند و به همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامي خواهند فهماند که سرزمين ايران اسلامي اگر توسط آنها تهديد شود تبديل به گورستان آنها مي شود، بيان داشت: امروز مردم مسلمان و انقلابي ايران اسلامي در سرزمين مجاهدت هاي خاموش و به رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) هر گونه تهديد دشمن را به شديدترين نحو ممکن پاسخ خواهند داد.

وي گفت: تمرينات تاکتيکي، پياده روي در شب و انجام عملياتهاي آفندي و پدافندي ازجمله برنامه هاي نظامي و نيز برگزاري کلاس هاي عقيدتي و معنوي برخی از برنامه هاي فرهنگي اين رزمايش مي باشد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان به اهداف اين رزمايش اشاره کرد و افزود: ارتقاي سطح توانايي و آمادگي نيروهاي بسيجي و مردمي و همچنين تمرين آمادگي بسيجيان در مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان از مهمترين اهداف رزمايش الي بيت المقدس۵ (عاشقان حسيني) در شهرستان سامان است.

رحيمي افزود: رزمايش بزرگ الي بيت المقدس ۵ با هدف تمرين و سنجش ميزان آمادگي نيروهاي بسيجي براي مقابله با تهديدات احتمالي دشمنان در شهرستان سامان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۴:۵۹

9 Jan 2020