۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۸۴۰۲
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

کشف بيش از 348 ميليارد انواع كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از 348 ميليارد ريال انواع كالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي استان، خبر داد.
کشف بيش از 348 ميليارد انواع كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا در مبارزه با قاچاق كالا و ارز گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان موفق به كشف ۳۴۸ ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال كالاي قاچاق در استان شدند.

فرمانده انتظامي استان از اجراي ۲۵ طرح در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: در اين راستا يك هزار و ۳۹۹ نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

غلامزاده با بيان اينکه طرح هاي کنترل در محورهاي مواصلاتي و ايست و بازرسي موقت در محورهاي اصلي از سمت جنوب و شرق به داخل استان انجام مي شود، اظهار کرد: ۹۰ درصد کشفيات در اين طرح ها صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي استان از متلاشي شدن ۱۳ باند در ۱۰ ماهه سال جاري در استان خبر داد و گفت: ۴۴۹ دستگاه خودرو از قاچاقچيان توقيف و روانه پاركينگ شد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اهم كشفيات را لوازم خانگي و آشپزخانه ، آرايشي و بهداشتي، مواد خوراكي و تجهيزات الكتريكي عنوان كرد و گفت: مبارزه بي امان با قاچاقچيان كالا و ارز به عنوان يکي از مهمترين خواسته هاي مردم استان بوده که در اين زمينه نيروي انتظامي برخورد جدي داشته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۳۰

5 Jan 2020