۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۲۲۱۰۲

شهرستان سامان ظرفيت گسترش توريسم ورزشي را دارست

مدير کل ورزش و جوان چهار محال و بختياري گفت: شهرستان سامان داري ظرفيت و پتانسيل مناسبي در راستاي توريسم ورزشي در سطح استان است.
شهرستان سامان ظرفيت گسترش توريسم ورزشي را دارست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، قاسمي در جلسه شوراي اداري شهرستان سامان با اشاره بر اينکه اين شهرستان داري ظرفيت و پيتانيسل خوبي در راستاي توسعه توريسم ورزشي است، اظهار کرد: از توريسم ورزشي در سرتا سر دنيا بهره برداري خوبي در راتاسي ايجاد نشاط، کسب در آمد، اشتغال و ... استفاده مي شود.

قاسمي با بيان اينکه در اين شهرستان ورزش رفتينگ که يک ورزش مفرح در کشور است شناخته شده است و گسترش ورزش رفتينگ در اين شهرستان بسار براي اين شهرستان مفيد خواهد بود در صورتي که حمايت از بخش خصوصي را به همراه داشته باشد، بيان داشت: هيج جاي ايران پتانسيل چنين مکاني را براي ورزش رفتينگ ندارد.

قاسمي با بيان اينکه با توجه به ارتفاع استان و آب و هواي خوب و عوامل دگير مي توان در اين استان و شهرستان رشته هايي هوايي از قبيل پارگرايدرو رشته هاي جذاب ديگر راه اندازي شود، بيان داشت: در حال حاضر بايد در جامعه اقداماتن به صورتي انجام گيرد که جوانان شوقي بيشتري نسبت به ورزش و شادي داشته باشند تا از عواملي همچون اعتياد و ... دوري داشته باشند.

وي با بيان اينکه در سفر وزير ورزش و جوانان سعيد خوايهم داشت که وزير از شهرستان بازديد داشته و کمک خوب و شاياني در راستاي جوانان به شهرستان داشته باشند، بيان داشت: اين هشريتان علاوه بر حوزه جوانان در بحث ورزشي نيز در سطح استان مظلوم واقع شده است.

قاسمي افزود: در حوزه ورزش و و جوانان نياز به نگرش هاي فرواني است و براي داشتن جامعه سالم بايد افراد سالم و پويا داشت و اين امر بدون ورزش و شادي امکان پذير نسيت پس بايد امکانات ورزشي و تفريحي در اين شهرستان بيشتر باشد و نگرش ورزشي در سطح شهرستان و شناسايي افراد خير ورزشي صورت گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه سرانه ورزشي در شهرستان سامان نسبت به استان در شهرستان سامان پايين است بيان داشت: بايد خيرين ورزشي و مشارکت بخش خصوصي در اين راستا صورت گيرد .

به گزارش خبرنگار سامان ما از حاشيه هاي جلسه شوراي اداري شهرستان سامان عدم حضور رئيس سازمان نوسازي مدارس آقا علياري بود که دليل عدم حضور اين مدير فوت برادر زاده شان بود و مدير کل ورزش و جوانان با نيم ساعت تاخير در اين جلسه حضور يافتند.


انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۲:۲۹

31 Jan 2020