۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۲۷۱۵۲
فرمانده بسيج دانشجوي چهارمحال و بختياري:

رمز ماندگاري انقلاب اسلامي اطاعت از امر خدا و باور به سنت‌هاي الهي است

فرمانده بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري گفت: رمز ماندگاري انقلاب اسلامي اطاعت از امر خدا و باور داشتن سنت‌هاي الهي بوده است.
رمز ماندگاري انقلاب اسلامي اطاعت از امر خدا و باور به سنت‌هاي الهي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، احمد راستينه مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در مراسم جشن انقلاب مردم شهرستان سامان با بيان اينکه ريشه‌هاي انقلاب اسلامي برگرفته از قيام عاشورا است و ۱۲و ۲۲ بهمن‌ماه ۵۷ نشات گرفته از قيام عاشورا بوده است، اظهار داشت: امام خميني (ره) تربيت شده مکتب رسول‌الله است و ما بايد زندگي و راه امام را بشناسيم تا انقلاب را بشناسيم.

وي با بيان اينکه امام در سال ۴۲ بيان کردند که سربازهاي من در گهوراه‌ها هستند و در روزهای ۱۲بهمن و ۲۲ بهمن اين سربازهای ۱۵ ساله در خيابان‌ها عليه حکومت پهلوي و ديگر استکبارگران به مبارزه بر خواستند و شعار مرگ بر امريکا و اسراييل و پهلوي سر دادند، عنوان کرد: در حال حاضر نيز سربازان امام همين دانشمندان هسته‌اي و مهندسان و پزشکان و... هستند که موجب پيشرفت کشور در همه زمينه‌ها شده‌اند.

راستينه با اشاره به اينکه تنها راه احياء اسلام مبارزه با امريکا و اسرائيل است، بيان داشت: امريکا و اسرائيل از درون بر کشورها نفوذ مي‌کنند و کشورها را از بين مي‌برند.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي بازگشت به عصر معنويت بوده است، بيان داشت: باید در همه سطوح ملت و دولت از انقلاب اسلامي براي پيش‌برد اهداف خود دفاع کنند.

راستينه با اشاره به اينکه مردم و ملت در راستاي پيش‌برد اهداف دولت در مقابل دشمنان مقاومت و ايستادگي خواهند کرد و مجاهدت در راه خدا خواهد داشت، تصريح کرد: از سرزنش سرزنش‌کنندگان نبايد ترس و واهمه‌اي داشته باشيم و بايد وحدت ميان دولت و ملت در راستاي دفاع از انقلاب حفظ شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۱:۴۸

3 Feb 2020