۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۶۱۵۲
معاون ميراث فرهنگي چهارمحال و بختياري:

برگزيدگان جشنواره غذاي سالم و محلي شهرکرد معرفي شدند

معاون ميراث فرهنگي چهارمحال و بختياري گفت: برگزيدگان جشنواره غذاي سالم و بومي-محلي شهرکرد معرفي شدند.
برگزيدگان جشنواره غذاي سالم و محلي شهرکرد معرفي شدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ مصطفي‌ هادي‌پور معاون ميراث‌فرهنگي چهارمحال و بختياري از آغاز به کار جشنواره غذاي سالم و بومي و محلي در شهرکرد مرکز اين استان خبر داد.

وي تصريح کرد: سياه‌ چادر عشايري با رويکرد آشنايي با آداب و رسوم بومي و محلي برپا شده‌ و برگزاري مسابقه بهترين غذا براي غرفه‌دارارن اين جشنواره همچنين بهترين غذاي بومي به‌غير از آش براي بازديدکنندگان از برنامه‌هاي اصلي اين جشنواره است.

هادي پور با اشاره به اينکه مسابقه بهترين غذا در محل پارک ملت شهرکرد برگزار شد بيان داشت: جوايزي از سوي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان، فرمانداري شهرستان شهرکرد و شرکت همراه‌اول به برگزيدگان اهدا مي‌شود.

برگزيدگان جشنواره غذاي سالم و محلي شهرکرد معرفي شدند

مصطفي هادي‌پور معاون ميراث‌ فرهنگي اداره‌ کل ميراث‌ فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري اين استان با اعلام اين خبر افزود: اين جشنواره با رويکرد آشنايي و ترويج آداب و رسوم قديمي و استفاده از غذاهاي سالم در شهرکرد اجرا شد که برگزاري مسابقه‌ بين غرفه‌هاي مختلف از بخش‌هاي اصلي اين برنامه بود.

وی اضافه کرد: غرفه‌هاي برگزيده با نظرسنجي مردم و درنظرگرفتن شاخص‌‍‌هايي مانند نوع طبخ، مزه، طراحي و تزئين غذا انتخاب و جوايزي از سوي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، فرمانداري شهرستان شهرکرد و شرکت همراه اول به اين شرکت‌کنندگان اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۵۰

5 Jan 2020