۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۰۵۸۲
مسئول ستاد دهه فجر بن خبر داد؛

بيش از ۴۰۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بن برگزار مي شود

مسئول ستاد دهه فجر بن گفت: با آغاز ايام الله دهه مبارک فجر بيش از۴۰۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بن برگزار مي شود.
بيش از ۴۰۵ برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان بن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز محمد احمدي مسئول ستاد دهه فجر بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: تعداد پست هاي مهم در کشور سه هزار پست بوده و نزديک به دويست و سي شهيد براي پابرجاماندن اين نظام و انقلاب اسلامي تقديم انقلاب شده است و به تعبيري ديگر در برابر هر پست ۷۲شهيد به تقديم انقلاب شده است و اين مساله دين ما را نسبت به شهدا و خانواده معزز آن ها بيشتر مي کند.


وي با بيان اينکه از ابتداي شروع جلسات برپايي مراسم هاي دهه فجر مسئولين اين شهرستان دغدغه زيادي براي باشکوه تر کردن اين مراسم ها داشتند گفت: شهر بن يکي از شهرهايي است که هميشه در برپايي ايام الله دهه فجر پيشگام بوده و بهترين مراسمات را برگزار کرده اند.


احمدي تصريح کرد: ارتقا بن به شهرستان سبب شده است تا مسئولين بيشتر تلاش کرده تا برنامه ها را با کفيت بهتري برگزار نمايند.


مسئول ستاد دهه فجر بن تصريح کرد: مراسم آغازين دهه فجر انقلاب اسلامي هم زمان با ورود تاريخي امام راحل(ره) در دوازدهم بهمن ماه و با اهتزاز پرچم جمهوري اسلامي ايران توسط هيئت يا حسين (ع) و با حضورمسئولين شهرستاني و خانواده معزز شهدا آغاز مي شود.


احمدي از رژه موتوري در اين روز خبر داد و گفت: پس از اهتزاز پرچم با رژه موتوري از گلزار شهدا تا تپه نورالشهدا به مقام شهداي اين شهر اداي احترام کرده و پس از آن رسما با ويژه برنامه دوازدهم بهمن ماه در کانون حکمت فعاليت هاي اين ستاد آغاز مي شود.


وي از ديگر برنامه هاي دوزادهم بهمن ماه را نواختن زنگ انقلاب در مدارس اين شهرستان عنوان کرد و گفت: اين امر با مشارکت فعال اداره آموزش و پرورش صورت مي گيرد.


احمدي خاطر نشان کرد: در اين ايام ده شب با مشارکت فعال مردم و قرار گرفتن مسئولين در کنار مردم ويژه برنامه هايي در مساجد اين شهرستان برگزار مي شود.

وي خاطر نشان کرد: برپايي جشن ها،آذين بندي شهرها و جشن شب ۲۲بهمن ماه تعداي از اين برنامه ها است.

وي در پايان از حضور برخي مسئولين استاني در اين شهرستان خبر داد و گفت: با همت فرماندار محترم شهرستان و ساير مسئولين تعدادي از مديرران استاني در اين جشن ها حاضرخواهند شد تا علاوه بر افتتاح پروژه ها به برخي ديدگاه هاي مردمي ومشکلات آن ها رسيدگي کنند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۴۵

27 Dec 2019