23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> به دشمنی آمریکا و اسراییل افتخار می کنیم/ پیام مهم شکست حصر کویرس | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۵۵۳۲
سید حسن نصرالله:

به دشمنی آمریکا و اسراییل افتخار می کنیم/ پیام مهم شکست حصر کویرس

«آمریکا هر روز که می گذرد بیشتر مطمئن می شود که قادر نیست سرنوشت منطقه و این کشورها و معادله نبردها را به نفع خود رقم بزند.»
به دشمنی آمریکا و اسراییل افتخار می کنیم/ پیام مهم شکست حصر کویرس
به گزارش جهانبین نیوز  به نقل از سایت شبکه المنار؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به مناسبت سالروز شهادت «احمد قصیر» که به «روز شهید» نام‌گذاری شد، تاکید کرد: ما به دشمنی آمریکا و اسراییل و مزدوران آن‌ها در منطقه افتخار می‌کنیم.

سید حسن نصرالله طی سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع سید الشهدا ضاحیه جنوبی بیروت افزود: ابراز دشمنی اوباما و نتانیاهو در گفتگوی اخیر آن‌ها درباره حزب‌الله بهترین دلیل است که ما در مسیر درست و صحیح حرکت می‌کنیم.

دبیرکل حزب‌الله در بخش اول سخنان خود با تجلیل از قافله شهدای مقاومت مانند سید عباس موسوی، راغب حرب و عماد مغنیه گفت: از «احمد قصیر» «امیر شهدای مقاومت» است که با عملیات خود دوره عملیات شهادت‌طلبانه را آغاز کرد.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: همه پیروزی‌ها و موفقیت‌های حزب‌الله و مقاومت به برکت خون این شهدا، اعم از شهدای ارتش لبنان، شهدای تمام گروه‌های مقاومت و شهدای ارتش سوریه حاصر شده است.

سیدحسن نصرالله افزود: خون شهدا مردم ما را زنده کرد و ضامن ادامه راه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی است، این تحولی که در خانواده‌ها و جوانان و پدران و مادران می‌بینیم به برکت این خون‌های پاک ایجاد شده است. این روحیه جهادی مهم‌ترین سلاح ما در مقابل دشمن است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: در کنار حفظ این روحیه شهادت‌طلبی، حفظ سلاح مقاومت نیز از مسئولیت های ما است تا در مقابل دشمن از همه امکانات بهره بگیریم. با وجود روحیه شهادت‌طلبی، هیچ مساله‌ای نباید باعث ترس یا نگرانی ما شود، تا زمانی که این ملت و این شهدا را در اختیار داریم.

سید حسن نصرالله درباره دیدار نتانیاهو و اوباما در کاخ سفید اظهار داشت: دولت آمریکا در این دیدار حمایت قاطع خود را از اسراییل و پایبندی خود به تامین منافع و امنیت رژیم صهیونیستی را بار دیگر اعلام کرد، این مساله نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در حمایت از رژیم صهیونیستی اتفاق نظر دارند و در این زمینه اختلافی بین جمهوری خواه و دموکرات نیست.

وی گفت: یکی از صحبت‌های مهمی که در این دیدار مطرح شد مساله حزب‌الله بود، ما به دشمنی آن‌ها با حزب‌الله و این که ما را تهدید و مانعی بر سر راه توطئه‌های خود می‌دانند، افتخار و احساس بزرگی می‌کنیم.

دبیرکل حزب‌الله افزود: اینکه شیطان بزرگ با دشمن صهیونیستی جلسه می‌گیرد و در مقام چاره‌جویی برای مشکلات مقابله با حزب‌الله را مطرح می‌کنند در واقع گواهی بر آن است که ما در جایگاه درست و در مسیر صحیح قرار داریم و حزب‌الله در معادلات منطقه تاثیر حقیقی دارد.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: آمریکا از همپیمانان و دوستان خود برای قتل عام و کشتار مردم بی‌گناه و سرکوب ملت‌ها از جمله فلسطین بازخواست نمی‌کند اما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات روز افزون صهیونیست‌ها، این جنایات را دفاع از خود می‌نامد.

وی خطاب به کسانی که هنوز به آمریکا امید دارند، گفت که شاید بین مقامات آمریکایی و اسرائیلی خصومت‌های شخصی وجود داشته باشد اما واشنگتن همواره خود را در قبال امنیت و تامین منافع رژیم صهیونیستی ملتزم و مسئول می‌داند و از حمایت مطلق از آن کوتاه نمی‌آید.

وی اظهارداشت: خطرجنگ علیه لبنان همچنان وجود دارد و وقوع آن را در هر زمان و مکانی بعید نمی‌دانیم. دشمنان جنگ نرمی را از ده‌ها سال قبل علیه حزب‌الله و مقاومت سازماندهی و اجرا کرده‌اند و ما باید بسیار هوشیار باشیم.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه سخنان خود به تحولات سوریه و یمن و عراق اشاره کرد و گفت: آمریکا هر روز که می‌گذرد بیشتر مطمئن می‌شود که قادر نیست سرنوشت منطقه و این کشورها و معادله نبردها را به نفع خود رقم بزند.

نصرالله افزود: شکسته شدن محاصره فرودگاه نظامی کویرس در شرق حلب بعداز سه سال ناشی از مقاومت و ایستادگی نظامیان پایدار و مقاوم ارتش سوریه بود. ارتش و حکومت سوریه ثابت کردند از یک اراده قوی و مستحکم و ثبات قدم برای ادامه نبرد با تروریست‌های مسلح برخوردار هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات شکستن محاصره فرودگاه کویرس خط بطلانی بود بر ادعای کسانی که می‌گفتند ارتش سوریه شکست خورده است و توانایی ندارد. آن‌ها باید بدانند راهکار نظامی شکست خورده و باید یک راه حل سیاسی واقعی و گفت‌وگوهای بدون قید و شرط را در دستور کار قرار دهند.

سیدحسن نصرالله با تاکید به این که لبنانی‌ها برای حل مشکلات کشورشان نباید منتظر تحولات خارجی و راهکارهای بیرونی باشند، اظهارداشت: باید با احصا و منظم کردن مشکلات و تهدیدها آن‌ها را در یک سبد واحد قرار داد و برای هر کدام راه حل متناسب را ارائه کرد تا منافع لبنان و ملت آن تامین شود.

وی تاکید کرد که حزب‌الله با روحیه مسئولیت پذیری در کنار ملت و ارتش لبنان می‌ایستد و برای دفاع از همه مناطق لبنان آماده همکاری ، تلاش و جانفشانی و تقدیم قربانیان است.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۲۱

29 Dec 2019