۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۸۵۰۲

جهان‌ديده‌هاي چهارمحال و بختياري پاي قصه‌هاي جوانان نشستند

تعدادي از مادربزرگ‌هاي چهارمحال و بختياري در جريان برگزاري بخش قصه‌گويي استاني چهاردهمين جشنواره امام رضا (ع) پاي نقل داستان‌هاي رضوي قصه‌گويان جوان نشستند.
جهان‌ديده‌هاي چهارمحال و بختياري پاي قصه‌هاي جوانان نشستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرزاد رحيمي مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برين، با تاکيد بر اهميت ترويج فرهنگ قصه و قصه‌گويي در جامعه، در‌باره‌ اين بخش از جشنواره توضيح داد: ۲۵ قصه‌گوي استان در اين دو روز با هم رقابت مي‌کنند و هدف از برگزاري اين رويداد نيز ايجاد رابطه‌ي عاطفي و رواني سالم در ميان خانواده‌ها و کم کردن فاصله‌هاي نسلي با گفتن قصه از سوي بزرگ‌تر‌ها براي کودکان و نوجوانان است.

وي افزود: در اولين روز از برگزاري بخش مسابقه جشنواره رضوي بيتا توکلي با قصه‌ «خادم کوچک»، فاطمه صالحي با قصه‌ «ننه ماهي»، معصومه کياني با قصه‌ «آخرين وداع»، فاطمه آذري با قصه‌ «دفتر آرزو» و سميه متقي با قصه‌ «دس‌بند‌هاي طلا» به اجراي قصه پرداختند.

رحيمي تصريح کرد: گروه داوري اين مسابقه از «فريبا رياحي» کارشناس فرهنگي، «ملوک مهديان» مربي مسئول مرکز مجتمع کانون، «ژيلا مهندس» مربي مسئول مرکز کانون سامان و «طاهره حيدري» مربي مسئول مرکز سورشجان کانون تشکيل شده است.

وي افزود: مسابقه‌هاي کارگروه کودک و نوجوان چهاردهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا (ع) با مديريت کانون در سراسر کشور و با هشت موضوع «کاردستي»، «شعرسرايي»، «خوش‌نويسي»، «نقاشي»، «داستان‌نويسي»، «معرفي شخصيت»، «قصه‌گويي» و «نشريه‌نگاري» برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۸:۵۲

26 Dec 2019