۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۳۴۵۳۲

برگزاری کرسي آزادانديشي با موضوع عملکرد دولت يازدهم در دانشگاه پيام نور بلداجي

در کرسي آزاد انديشي با موضوع دولت یازدهم در دانشگاه پیام نور بلداجی، مشکلات مردم، برجام و ريزگردها بررسي شدند.
برگزاری کرسي آزادانديشي با موضوع عملکرد دولت يازدهم در دانشگاه پيام نور بلداجي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ کرسي آزادانديشي با موضوع عملکرد دولت يازدهم در دانشگاه پيام نور بلداجي برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه حضار برجام را داراي نقاط قوت و ضعف متعددي دانستند و گفت: ازجمله نقاط قوت آن شکستن انسجام دشمنان و ايجاد اختلاف بين آن ها و ازجمله نقاط ضعف آن تأويل و تفسير پذيري و وجود نقاط مبهم در آن است.

حاضرين تبعيض به ويژه در مورد مردم و مسئولين را مختص به اين دولت ندانستند ولي افزودند: در سال ۹۲، چندين نامه به روحاني نوشته و مشکلات مردم را اعلام کرده اند.

در ادامه برنامه به موضوع علل خارجي و داخلي ريزگردها اشاره شد که از علل خارجي، صحراهاي عربستان و ساختن ۲۱ سد در ترکيه و سه سد در سوريه بوده که باعث خشکي در بين النهرين عراق شده است. از علل داخلي نيز مي توان به ۱۴ سال خشکسالي متوالي و ساختن سدهاي متعدد در مسير رودخانه ها در استان‌هاي همجوار و حفر چاه ها، خشک شدن تالاب ها اشاره کرد که باعث ايجاد ريزگردها شده است.

در حل مشکل بين المللي بايد وزارت خارجه فعال تر باشد و بر سازمان هاي بين المللي تأثيرگذار باشد و جهت حل عوامل داخلي هم بايد سازمان محيط زيست و وزارت نيرو وارد عمل شوند.

پس از سخنراني، دانشجويان، به بيان نظرات خود و تبادل نظر با ايشان پرداخت.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۹

29 Dec 2019