۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۳۶۵۱۲
فرماندار کوهرنگ

بيمارستان صحرايي در دهستان موگويي کوهرنگ برپا شد

با حضور مسئولان و مديران شهرستاني بيمارستان صحرايي در دهستان موگويي کوهرنگ برپا شد.
بيمارستان صحرايي در دهستان موگويي کوهرنگ برپا شد
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از افتتاح بيمارستان صحرايي در روستاي خويه، دهستان موگويي خبر داد.

زمانپور گفت: اين بيمارستان صحرايي به مدت دو روز و با حضور 5 تيم تخصصي جراحي، داخلي، بيماري‌هاي عفوني، اطفال، زنان و زايمان و 4 تيم عمومي دندانپزشکي، پزشک عمومي، داروخانه و اورژانس همراه با 10 پزشک، تيم‌هاي مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذيه و چندين پرستار و کارشناس بهداشت و پيشگيري از بيماري‌ها، به مردم اين منطقه محروم خدمت رساني مي‌کند.

وي بيان داشت: پيش بيني ‌مي‌شود 4 هزار نفر از جمعيت عشايري و ساکن در اين منطقه از خدمات رايگان اين بيمارستان بهره‌مند شوند.

فرماندار کوهرنگ تصريح کرد: اين بيمارستان صحرايي از امروز 12 مهرماه در دهستان موگويي از توابع شهرستان کوهرنگ برپا مي شود و به مدت دو شبانه روز به منظور تکميل و تداوم فعاليت ها، برپا خواهد شد.

وي افزود: اين بيمارستان صحرايي در قالب پنج درمانگاه تخصصي شامل؛ جراحي، داخلي، بيماري هاي عفوني، اطفال، زنان و مامايي و چهار درمانگاه عمومي ازجمله؛ پزشک عمومي، دندانپزشک، داروخانه و اورژانس به مردم ساکن منطقه خدمت رايگان ارائه مي کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۲:۵۴

18 Jan 2020