۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۶۸۹۲
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

تاسیس شرکت‌های کوچک فناور راهی برای رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان است

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: برای شکوفایی اقتصادی تاسیس شرکت‌های کوچک فناور بسیار موثر است و این راهی برای رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده، است.
تاسیس شرکت‌های کوچک فناور راهی برای رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان است
دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای منشاء فناوری است و این موضوع به نوع آموزش‌های این دانشگاه بازمی‌گردد.

وی به توان و ظرفیت دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و تصریح کرد: امروز شرکت‌های کوچک فناور نقش بسزایی در شکوفایی اقتصاد کشورهای پیشرفته دارند.
 
رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید برای شکوفایی اقتصادی به دنبال تاسیس شرکت‌های کوچک فناور باشیم و این راهی است برای رسیدن به اقتصاد دانش‌بنیان که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

پیرعلی ایجاد بستر مناسب از سوی پارک‌های علم و فناوری برای شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان را یکی از مولفه‌های مهم و اساسی اقتصاد دانش‌بنیان معرفی و خاطرنشان کرد: امیدواریم ارتباط نزدیک پارک علم و فناوری و دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت شکل‌گیری شرکت‌های فناور و ایجاد اشتغال موثر باشد.

وی تاکید کرد: با تعامل دانشگاه فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری تا حدودی می‌توان به این مهم دست یافت چون بیشتر آموزش‌ها در این دانشگاه بصورت عملی و کارگاهی است و دانشجویان خارج شده از این دانشگاه هم آموزش‌های عملی لازم را دیده‌اند و با ورود به پارک می‌توانند ایده‌های خود را عملیاتی کرده و وارد بازار کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۴۱

8 Feb 2020