۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۹۸۵۲
همزمان با برگزاری سومین جشنواره تالیف کتاب رضوی در شهرکرد برگزار شد

برپایی نمایشگاه تصویرگری اشعار رضوی توسط کودکان و نوجوانان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرکرد در نمایشگاه تصویرگری با عنوان «مثل طعم زیارت» آثار خود را به نمایش گذاشتند.
برپایی نمایشگاه تصویرگری اشعار رضوی توسط کودکان و نوجوانان
به گزارش جهانبین نیوز؛ اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و سه شهرکرد همزمان با برگزاری سومین جشنواره تالیف کتاب رضوی تصویرگری‌های خود از اشعار رضوی را به نمایش گذاشتند.

بر این اساس این نمایشگاه با هدف رشد زمینه هنری در اعضا، آشنایی با شاخص‌های تصویرگری، پرورش خلاقیت اعضا و آشنایی اعضا در مراکز کانون با نمونه آثار همدیگر صورت گرفت.

گفتنی است ۳۰ عضو کودک و نوجوان طی سه ماهه گذشته به خلق آثار هنری با استفاده از اشعار رضوی با مربی‌گری اشرف کلاهی مربی هنری مراکز فرهنگی هنری کانون پرداختند و ماحصل این تلاش‌ها را درقالب نمایشگاهی با عنوان «مثل طعم زیارت» جهت بازدید عموم در سومین جشنواره تولید کتاب رضوی در شهرکرد به نمایش گذاشتند.


در این میان چهار عضو کودک از مرکز فراگیر شهرکرد نیز در این نمایشگاه آثار هنری خود را به نمایش گذاشتند.

علیرضا کریم دادیان معاون پژوهشی و انتشارات بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) مدیران کل و مسئولان استانی ازجمله افراد حاضر در این افتتاحیه بودند.


این نمایشگاه از ۲۶ تیرماه آغاز به کار کرده و قرار است به مدت یک هفته پذیرای عموم مردم در نگارخانه اداره کل ارشاد و اسلامی استان واقع در خیابان کاشانی باشد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۵:۵۴

28 Dec 2019