۰
plusresetminus
فرمانده انتظامي شهرستان اردل از توقيف خودروي پرايد با ۲۱ ميليون و ۹۵۰ هزار ريال خلافي خبر داد و گفت: پس از دستگیری یک سارق در شهرکرد و اعتراف اين سارق به ۲۵ فقره سرقت، با اخذ مجوز قضائي در بازرسي از مخفيگاه وي مقادير زيادي اقلام سرقتي شامل؛ پخش خودرو، فلش مموري، مدارك شناسايي خودرو و غيره كشف شد.
توقيف پرايد با بيش از ۲۱ ميليون ريال خلافي/ثبت ۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو
سرهنگ علي سپهوند فرمانده انتظامي شهرستان اردل در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تيم گشت پليس راهور فرماندهي انتظامي شهرستان اردل هنگام كنترل خودروهاي عبوري در سطح شهر يك دستگاه سواري پرايد را به علت ارتكاب تخلف متوقف کردند.

وي افزود: پس از استعلام از پلاك خودرو مشخص شد اين وسيله نقليه داراي ۵۵ تخلف و ۲۱ ميليون و ۹۵۰ هزار ريال خلافي پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامي شهرستان اردل با بيان اين مطلب كه بيشترين تخلفات اين خودرو سبقت و سرعت غير مجاز و عبور از چراغ قرمز بود، تصريح کرد: در راستاي اجراي تبصره ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي مصوب ۱۳۸۹ مبني بر پرداخت ديون معوق دولتي اين خودرو توقيف و روانه پاركينگ شد.

۲۵ فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو

سردار غلامعباس غلامزاده در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي دريافت گزارش چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان شهركرد موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران كلانتري ۱۱ سعدي شهركرد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي هماهنگ، اين سارق را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و در يك عمليات غافلگيرانه سارق را حين انجام سرقت در يكي از محلات شهركرد دستگير كردند.

سردار غلامزاده تصريح كرد: پس از اعتراف اين سارق به ۲۵ فقره سرقت، با اخذ مجوز قضائي در بازرسي از مخفيگاه وي مقادير زيادي اقلام سرقتي شامل؛ پخش خودرو، فلش مموري، مدارك شناسايي خودرو و غيره كشف شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از عموم شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي پليس از قرار دادن اشياء و اموال قيمتي و مدارك شناسايي در داخل خودرو خودداري كنند و در صورت مشاهده موارد مشكوك در زمينه سرقت مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۲۴

24 Jan 2020