۰
plusresetminus
بسیج مهندسین صنعت چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد و طی آن فرا رسیدن این روز را گرامی داشت.
بسیج مهندسین صنعت چهارمحال و بختیاری طی بیانیه‌ای فرارسیدن سوم خرداد را گرامیداشت
به گزارش جهانبین نیوز؛ بسیج مهندسین صنعت چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد و طی آن فرا رسیدن این روز را گرامی داشت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

سوم خرداد ۱۳۶۱ یکی از بارزترین جلوه‌های نصرت الهی و یکی از مهم‌ترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد. در این روز، شهر مقاوم خرمشهر که پس از ۳۵ روز پایداری و مقاومت در چهارم آبان ۱۳۵۹ به اشغال دشمن بعثی درآمده بود پس از ۵۷۸ روز (۱۹ماه) بار دیگر توسط رزمندگان اسلام فتح شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع خرمشهر به اهتراز درآمد، تاریخ پرفراز و نشیب خرمشهر سرشار از حماسه‌های غرورآفرین و مقاومت دلیرمردانی است که با شور شوقی وصف ناپذیر، ماندگارترین لحظه های تاریخ را به نام خود و ایران در برگ های زرین تاریخ ثبت کردند تا آنجا که امام راحل فرمودند فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش های انسانی است.

تداوم سلحشورانه دفاع مقدس پس از آزادی خرمشهر و بیرون راندن تدریجی اشغالگران و متجاوزین بعثی از سرزمین مقدس ایران نه‌تنها آرزوی شوم استکبار جهانی در سقوط نظام جمهوری اسلامی را برآورده نساخت بلکه سرانجام با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و سربلندی ملت ایران در این جنگ نابرابر، فرهنگ مقاومت پایداری فرزندان انقلاب و امام راحل (ره) به الگوی ملت های منطقه و جوامع استکبار ستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شد.

دشمنان کینه توز و قسم خورده انقلاب اسلامی باید بدانند ملت حماسه ساز ایران و فرزندان انقلابی آن در ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح غیور و شجاع کشور با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی خلف صالح حضرت روح الله (ره) امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) با وحدت و یکپارچگی و عزم و اراده انقلابی برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه های سخت، نیمه سخت و نرم از آمادگی همه جانبه و مقتدرانه برخوردار بوده و به آنان هشدار می دهند هرگونه اشتباه محاسباتی و خطای راهبردی را پاسخ قاطعانه، کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهد ساخت.

فتح خرمشهر حاصل وحدت و یکپارچگی ملی و هماهنگی و هم افزای ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح و ولایت پذیری مدافعین کشور بوده و تردیدی نیست تا هنگامی که عنصر وحدت و یکپارچگی آحاد ملت ایران و نیروهای مسلح به مثابه یک حقیقت انکارناپذیر و برکت آفرین با هدایت های ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب در عرصه جامعه مستحکم و جاری باشد، توطئه ها، ترفندها و نقشه های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و بدخواهان داخلی فرجامی جز شکست رسوایی نخواهد داشت.

جایگاه ممتاز و تاثیرگذار فرامنطقه ای امروز جمهوری اسلامی و نقش آفرینی موفق آن در عرصه کمک به ملت های مظلوم و جبهه مقاومت اسلامی برای مقابله با جنگ های نیابتی و تروریستی در منطقه به ویژه در مبارزه دولت و ملت های سوریه و عراق علیه گروه های تکفیری-سلفی، مرهون فداکاری و ایثارگری های رزمندگان اسلام و تربیت یافتگان مکتب عاشورا و ولایت فقیه در جای جای این سرزمین است که هم اکنون به الگوهای افتخار آمیز مدافعین حرم و حزیم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تبدیل شده اند.

مهندسین بسیجی استان با تعظیم به مقام والای امام راحل (ره) و شهیدان تاریخ ساز حماسه فتح خرمشهر و پاسداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی از آحاد ملت ایران برای حضور در آیین ویژه گرامیداشت سوم خرداد دعوت می نماید و در شرایطی که صف آرایی جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام مقتدر و شجاع گسترده تر و پیچیده تر از گذشته ادامه دارد، با درس آموزی از عبرت های تاریخی، با هوشمندی و اقتدار، حراست از استقلال انقلاب اسلامی و دست آوردهای مقدس و ارزشمند آن را تکلیف تعطیل ناپذیر خود می دانم.

بسیج مهندسین صنعت چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۲۱:۴۲

28 Mar 2020