۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۶۰۶۳
استاندار چهارمحال وبختیاری:

بنیاد برکت برای ساخت هفت مدرسه در چهارمحال و بختیاری قول مساعد داد

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: این نهاد برای ساخت هفت مدرسه در سه شهرستان محروم استان قول مساعد داده است که باید مورد پی‌گیری قرار گیرد.
بنیاد برکت برای ساخت هفت مدرسه در چهارمحال و بختیاری قول مساعد داد
به گزارش جهانبین نیوز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: این جشنواره در نیمه دوم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه هم مفید است و هم مضر چرا که اگر از فرصت‌های بدست‌ آمده استفاده نکنیم می‌تواند برای استان ضرر داشته باشد و اگر از فرصت‌ها به خوبی استفاده شود می‌تواند مفید باشد و ثمرات خوبی برای استان در پی داشته باشد.

سلیمانی ادامه داد: اگر مسئولین از این فرصت استفاده نکنند برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها در آینده سخت خواهد شد و برای برگزاری جشنواره‌های این چنینی نیازمند کمک مسئولان هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید نظارت و برنامه‌ریزی‌های لازم بر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌‎ساز صورت بگیرد، بیان داشت: برای برگزاری این جشنواره باید از تمامی ظرفیت‌های استان و کشور استفاده شود تا بتوان از فرصت‌ بدست آمده بهترین نتیجه را گرفت.

این مسئول به قول مساعد بنیاد برکت برای ساخت هفت مدرسه در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: این نهاد برای ساخت هفت مدرسه در سه شهرستان محروم استان قول مساعد داده است که باید مورد پی‌گیری قرار گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: امیدواریم با تلاش دولت و نظام به حالتی برسیم که بدون چاپ اسکناس مشکلات رفاهی حل شود.

وی بیان داشت: باید به دولت و نظام کمک کنیم و با اتکال به خداوند و رفع ظلم و تحریم در روند بازگشت جامعه به حالت عادی و قبل از تحریم‌ها تلاش کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۵۴

28 Dec 2019