۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۳۴۰۷۳
امام جمعه فارسان:

يکي از اهداف رسانه هاي تبليغي ايجاد فضاي چند قطبي در انتخابات است

امام جمعه شهر فارسان گفت: يکي از اهداف ظاهر و پنهان دشمنان و رسانه هاي تبليغي آنان در انتخابات، ايجاد فتنه و اختلاف و فضاي چند قطبي در انتخابات، و در نتيجه ايجاد فاصله بين اقشار مختلف مردم با رجال کشور است که همه بايد در برابر اين توطئه، در عمل و نه در شعار مقابله کرده و آن را خنثي کنيم.
يکي از اهداف رسانه هاي تبليغي ايجاد فضاي چند قطبي در انتخابات است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نمازجمعه امروز فارسان با اشاره به ايام انتخابات گفت: مهمترين مسئله در انتخابات براي تمامي جريانات سياسي و مسئولين بنا به توصيه مقام معظم رهبري، حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم با پرهيز از تفرقه اندازي و اختلاف اندازي و تخريب و شايعه پراکني بر عليه همديگر و پرهيز از ايجاد فضاي دوقطبي نفرت انگيز، تقويت فضاي وحدت بخشي است که محصول آن، عزت و عظمت و اقتدار حقيقي نظام و ملت را بدنبال دارد.

وي تصريح کرد: يکي از اهداف ظاهر و پنهان دشمنان و رسانه هاي تبليغي آنان در انتخابات، ايجاد فتنه و اختلاف و فضاي چند قطبي در انتخابات، و در نتيجه ايجاد فاصله بين اقشار مختلف مردم با رجال کشور است که همه بايد در برابر اين توطئه، در عمل و نه در شعار مقابله کرده و آن را خنثي کنيم.

جمالی زاده اظهار داشت: رشد جمعيت معتکفين در امسال نسبت به سال هاي گذشته، نشان دهنده جذابيت معنويت و گرايش روزافزون به دين و ارتباط با خدا در بين عموم مردم است که مسئوليت دست اندرکاران را مضاعف مي کند.

امسال از مراسم اعتکاف استقبال خوبي صورت گرفت

امام جمعه فارسان با اشاره به اينکه امسال از مراسم اعتکاف استقبال خوبي صورت گرفت، گفت: بيشتر شرکت کنندگان در اين فريضه جوانان بودند و مسئولين همکاري خوبي را در اين زمينه داشتند و در برخي موارد مشکلاتي نيز موجود بود که اميد است براي سالهاي آينده اين مشکلات برطرف شود.

وي خاطرنشان کرد: آمار هاي داده شده حاکي از حضور بيش از 1331 نفر از عزيزان وجوانان در امر اعتکاف بوده و افزايش بيست درصدي  را رقم زده اند.

نيروهاي مسلح مظهر قدرت هر کشوري هستند

امام جمعه فارسان به روز ارتش جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: ارتش ايران با اقتدار دروني خود به اوج آمادگي رسيده است و به عنوان يکي از آماده ترين و مقتدرترين ارتش هاي جهان محسوب شود.

جمالی زاده با بيان اينکه نيروهاي مسلح مظهر قدرت جمهوري اسلامي ايران است، افزود: نيروهاي مسلح مظهر قدرت هر کشوري هستند و دژ محکمي در مقابل توطئه هاي دشمن هستند.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۱۶

30 Dec 2019