۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۶۰۵۳

تولید انواع دستگاه جوش التراسونیک توسط پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

با حمایت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری شرکت فراصوت زاگرس در مجتمع کارگاهی شهدای علم و فناوری پارک موفق به تولید انواع دستگاه‌های جوش التراسونیک شد.
تولید انواع دستگاه جوش التراسونیک توسط پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ دستگاه جوش التراسونیک توسط شرکت فراصوت از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است این دستگاه با ایجاد ضربات بسیار سریع، شدید و حتی ایجاد اصطکاک بین دو سطح اقدام به جوشکاری قطعات می‌کند و در جوشکاری انواع پلاستیک، فلزات و همچنین جوشکاری مواد فلزی و غیرفلزی غیرهمجنس کاربرد دارد.

این شرکت قابلیت طراحی و ساخت دستگاه دوخت انواع پارچه تا عرض دو متر را نیز دارا است، کیفیت بالا و بدون پلیسه بودن جوش از ویژگی‌های این دستگاه است.

سجاد کریمیان مدیرعامل شرکت فراصوت اظهار داشت: دستگاه جوش التراسونیک به صورت تمام اتوماتیک کار می‌کند، حداکثر مصرف انرژی در زمان پرکاری نیم کیلو وات ساعت بوده و توانایی کارکرد پیوسته را دارد، وزن دستگاه‌های جوش شرکت فراصوت بین ۱۰ تا ۵۰ کیلو گرم می‌باشد که با ارتفاع سه متر و عرض سه متر از ویژگی‌های فیزیکی مطلوبی برخوردار است.



گفتنی است مجهز بودن به پی ال سی و میکروکنترل و قابلیت کار در حوزه‌های صنعت، پزشکی و نظامی از خصوصیات و مزایای این دستگاه است.

از عمده تفاوت‌های این دستگاه با نمونه‌های موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- سیستم استراکچر جدید بدون لقی و محافظ برق با ارتفاع کوتاه و کورس بلند

۲- ژنراتور همه کاره قابل استفاده برای توان‌ها و فرکانس‌های مختلف قابل استفاده برای انواع دستگاه‌های خارجی قابل کارکرد با انواع ترانسدیوسر‌های خارجی همچنین توان قابل کنترل و همچنین تایمر دیجیتال و فیوز برای جلوگیری از سوختن آن

۳- قطعات استفاده شده در دستگاه دارای استاندارد موجود در بازار بوده و به راحتی قابل تعویض و تعمیر می‌باشد.

۴- ترانسدیوسر بهینه‌سازی شده با عمر بالا و دامنه ارتعاش بالا

۵- انواع هورن‌های بهینه سازی شده برای جلوگیری از ترک‌خوردن زودهنگام


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۲:۳۲

27 Dec 2019