۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۳۲۹۰۳
خطیب نماز جمعه بروجن:

پيروزي انقلاب اسلامي معادلات جهاني را تغيير داد/دهه فجر ماندگارترين حادثه در تاريخ ايران است

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از معادلات جهاني را تغيير داد، گفت: دهه فجر ماندگارترين حادثه در تاريخ ايران براي رهايي از وابستگي و رسيدن به اسقلال است.
پيروزي انقلاب اسلامي معادلات جهاني را تغيير داد/دهه فجر ماندگارترين حادثه در تاريخ ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ايثار شهيدان راه انقلاب اسلامي و رهبري بزرگ مردي الهي چون امام خميني(ره) است.

حجت الاسلام حسيني به نقش حضرت امام خميني (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: هدف بنيانگذار جمهوري اسلامي احياي دين و ارزش هاي الهي بود.

دهه فجر ماندگارترين حادثه در تاريخ ايران است

وي با بيان اين که دهه فجر ماندگارترين حادثه در تاريخ ايران براي رهايي از وابستگي و رسيدن به استقلال است، گفت: امام خميني (ره) با پشتوانه ملت ولايي و قهرمان و در سايه تمسک به دين و آموزه هاي الهي بر رژيم ستم شاهي غلبه کرد و موفق به زنده کردن معارف و اهداف معنوي گرديد.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن گفت: انقلاب اسلامي ايران ثمره خون هزاران شهيد است که حفاظت و صيانت و پاسداري از اين خون ها وظيفه همه مسئولان و مردم است.

پيروزي انقلاب اسلامي معادلات جهاني را تغيير داد

حسيني بيان کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي، حکومت جور و ستم ۲۵۰۰ ساله فرو ريخت و پايه‌هاي نظام عدالت جمهوري اسلامي نهادينه شد.

حجت الاسلام حسيني گفت: به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي تحول مهمي در کشور ايجاد شد که بايد قدران نظام اسلامي و ولايت فقيه باشيم.

وي با تاکيد بر اين که جوانان بايد نسبت به انقلاب و نقش امام خميني (ره) و روحانيت آشنا شوند، گفت: پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از معادلات جهاني را تغيير داد.

اقتدار و عظمت ايران اسلامي زبانزد عام و خاص است

خطيب موقت نماز جمعه شهر بروجن گفت: انقلاب ملت بزرگ ايران که با رهبري امام راحل به پيروزي رسيد موجب خنثي شدن بسياري از توطئه هاي دشمنان در جهان و کشورهاي منطقه شد.

حسيني با اشاره به اين که رمز بقا و ماندگاري انقلاب و نظام اسلامي در گرو حضور ملت بزرگ ايران اسلامي در صحنه است، گفت: ملت آگاه و با بصيرت ايران اسلامي تا پاي جان در مسير انقلاب و آرمان هاي آن حرکت خواهند کرد و هيچ گاه از اين مسير متعالي و ارزشي عقب نخواهند نشست.

حجت الاسلام حسيني افزود: ملتهاي آزاده و مسلمان جهان با الگو گيري از انقلاب اسلامي ايران به فکر سرنوشت و نجات خويش از دست ظالمان و مستکبران هستند.

حسيني گفت: اقتدار و عظمت ايران اسلامي در سايه رهبري امام خميني(ره)، مقام معظم رهبري، خون شهدا و مردم هميشه در صحنه و انقلابي، زبانزد خاص و عام است.

وي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به مضرات سيگار، قليان و مواد مخدر، تصريح کرد: آسيب اعتياد متوجه همه جامعه مي‌شود؛ فعاليت‌هاي مبارزه با مواد مخدر بايد مستمر باشد.

حجت الاسلام حسيني افزود: ورزش زمينه ساز مناسب و اثربخش در حفظ سلامتي و گرفتار نشدن جوانان در دام اعتياد و آسيب هاي اجتماعي است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۸:۰۳

1 Jan 2020