۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۳۰۲۹۳
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي کوهرنگ:

نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني کوهرنگ برگزار مي‌شود

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کار آفريني کوهرنگ در شهرکرد برگزار مي‌شود.
نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، فرج‌الله چراغپور، رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به برگزاري اين نمايشگاه در شهرکرد اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل و جهت عملياتي نمودن اين شعار، نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني شهرستان کوهرنگ برگزار مي‌شود.

چراغپور افزود: با هدف نمایش توانمندي‌هاي شرکت‌هاي تعاوني و اتحاديه‌هاي تخصصي در توسعه پايدار به مقامات و مسئولان ارشد کشور، شناسايي و توسعه بازار براي کسب و کارهاي تعاوني، تقويت برند تعاوني و ايجاد تعاملات شبکه‌اي ميان تعاوني‌ها، تبادل تجارب موفق مديران تعاوني‌ها و کارآفرينان، آشنايي عموم مردم به ويژه دانش‌آموختگان دانشگاهي با مزايا و فرصت‌هاي بخش تعاون و ورود آنها به عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي بخش تعاون است.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ گفت: اين نمايشگاه از تاريخ 13 لغايت  18 شهريورماه جاري ساعت 16 لغايت 22 درمحل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي چهارمحال و بختياري و با حضور وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و ساير مسئولين محترم کشوري، استاني، شهرستاني و مردم شريف استان برگزار می‌شود.

فرج‌الله چراغپور بيان داشت: در راستاي برگزاري نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون و کارآفريني چهارمحال و بختياري، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ با بررسي واحدها و شرکت‌هاي توليدي در سطح شهرستان اقدام به شناسايي و معرفي تعداد 12 واحد شرکت تعاوني و واحد توليدي داراي قابليت ارائه محصول در اين نمايشگاه به منظور دريافت غرفه نمود.

وي تصريح کرد: اين واحدها در زمينه‌هاي بسته‌بندي آب معدني، توليد فرش دستبافت، بافت و دوخت لباس‌هاي محلي، توليد نمد، توليد سوغات محلي، زنبورداري و توليد عسل کوهرنگ و... مي‌باشد. 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۰:۵۸

21 Jan 2020