۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۲۲۷۳
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل:

تمام راه هاي ارتباطي اردل باز است/ تردد در برخي محورها با زنجيرچرخ امکانپذير است

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت: با توجه به بارش برف از شب و روز گذشته در اين شهرستان ، کليه راه هاي مواصلاتي باز است و تردد در آنها جريان دارد.
تمام راه هاي ارتباطي اردل باز است/ تردد در برخي محورها با زنجيرچرخ امکانپذير است
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي، شاهد بارش پراکنده برف در محورهاي مواصلاتي شهرستان اردل بوديم.

حسين پور با اعلام اينکه هم اکنون کليه محورهاي مواصلاتي شهرستان اردل باز است، افزود: راهداران و عوامل راهداري شهرستان طي دو روز گذشته به دفعات متعدد، عمليات برفروبي و نمک پاشي را براي ايمن سازي جاده ها، مخصوصا مناطق کوهستاني انجام دادند.

وي به مردم توصيه کرد با توجه به کاهش دما و يخبندان برخي محورها از سفرهاي ضروري خود اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت حتما زنجير چرخ، پوشاک کافي و سوخت کافي به همراه داشته باشند.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل همچنين از رانندگان خواست، قبل از حرکت نحوه بستن زنجير چرخ را تمرين کنند تا در موقع نياز بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۰۰

9 Feb 2020