۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۰۲۸۳
سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور در گفت‌وگو با جهانبین نیوز:

روحیه همدلی و تعامل همواره در بین ایرنیان بوده/ هنرمندان جهادگر، به سبک خودشان به مردم خدمت می‌کنند

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور گفت: هم‌افزایی و همدلی برای حل مشکلاتی که طبیعت به مردم تحمیل کرده است و فراز و نشیب‌هایی که در پیش روی آن‌ها وجود دارد بسیا مهم است و ایرانیان همواره از روحیه تعامل برخوردار بوده‌اند.
روحیه همدلی و تعامل همواره در بین ایرنیان بوده/ هنرمندان جهادگر، به سبک خودشان به مردم خدمت می‌کنند
محسن سلیمانی فارسانی سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بشریت از ابتدای خلقت هر پیشرفتی داشته مبتنی‌بر تعامل و همکاری بوده است.

وی هم‌افزایی برای حل مشکلاتی که طبیعت به مردم تحمیل کرده است و فراز و نشیب‌هایی که در پیش روی آن‌ها وجود دارد، را مهم عنوان و بیان داشت: طبیعتا یکی از عوامل مهمی که باعث شد انقلاب ما به پیروزی برسد، همدلی و هم‌نوایی میان مردم و جوانان بود.

سلیمانی با اشاره به اینکه ملت ما از پس مشکلات بسیار بزرگی بعد از انقلاب با همدلی و هم‌افزایی بر آمدند ادامه داد: نمونه‌ای از همدلی جوانان کشور که به‌صورت خودجوش نمایان شد، هشت سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در جوانان این عصر هم هنوز این روح تعامل و همکاری وجود دارد و باز هم مردم در برابر هم احساس دین می‌کنند، که اگر این به‌صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات اقتصادی که با آن دست به گریبانیم و بخشی از آن به علت سوءمدیریت‌هاست حل خواهد شد.

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور اضافه کرد: تعامل یکی از زیباترین هدیه‌های خداوند به بشر است، که اگر از آن استفاده کند مطمئنا افق روشنی به رویش باز می‌شود، جهادگران ما و کار جهادی که چند سالی است به صورت نهادینه شکل گرفته زمانی صورت می‌گیرد که از سیستم دولت معضلی خارج می‌شود که در این زمان این آدم‌ها وارد میدان می‌شوند و به یاری هم‌نوعان خود می‌روند، در این اردوها با جابجایی حتی دو آجر یا خشت با خلوص نیت سنگی از جلو یک پیرزن یا پیرمرد برداشته می‌شود که امیدبخش است، این کار در نفس قضیه بسیار زیبا و مورد پسند همه بشریت است.

وی با بیان اینکه بهترین همزادپنداری‌ها را ایرانیان دارند یادآور شد: هنرمندان هم در قواره خودشان و با قلم خودشان همواره این حس را داشتند، برخی از مواقع زمینه عرضه تعاون و همکاری برای هنرمندان فراهم می‌شود و راحت‌تر خدمت‌رسانی می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از هنرمندان برای اینکه امید را در مناطق مرزی به هم‌وطنان‌مان انتقال دهند حرکتی انجام داده به نام تئاتر میدانی برای مردم محروم و مناطق مرزی که آن‌ها هم با هنرشان، قلم‌شان و بازی‌شان امید را به مردم مناطق محروم هدیه کنند و این اردوی جهادی هنری است که ما قصد داریم به شکل جدی‌تری از این حرکت خودجوش هنرمندان بهره بگیریم.

سرپرست انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور تاکید کرد: هنرمندان هم روحیه جهادی را دارند و ما با چشم خود می‌بینیم چگونه نمایش هنرمندان برای مردم محروم لبخند را به لب آن‌ها و امید را در دل‌شان بیاورد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۰:۴۴

27 Dec 2019