۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۹۳۰۳
رئيس اداره آموزش و پرورش لردگان مطرح کرد

انجام تمهيدات لازم براي برگزاري کنکور سراسري در شهرستان لردگان

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري آزمون سراسري کنکور در اين شهرستان صورت گرفته و اين شهرستان از آمادگي کامل برخوردار است.
انجام تمهيدات لازم براي برگزاري کنکور سراسري در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، عبدالمجيد رئيسي پيش‌ از ظهر امروز در نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اشاره به برنامه‌هاي سال جاري اين نهاد اظهار کرد: امروز نشست شوراي آموزش و پرورش اين شهرستان در خصوص هماهنگي برگزاري کنکور سراسري، پروژه مهر، اوقات فراغت، اداره مدارس هيأت امنايي و واگذاري ظرفيت‌‎هاي بلااستفاده به بخش خصوصي تشکيل شده است.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان لردگان با اشاره به برگزاري کنکور سراسري در اين شهرستان گفت: در شهرستان لردگان آزمون سراسري کنکور دانشگاه‌ها در 19 حوزه و در رشته‌هاي رياضي، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان‌هاي خارجي در تاريخ 24 و 25 تيرماه برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه اقدامات لازم براي برگزاري کنکور سراسري در شهرستان لردگان انجام شده است خاطرنشان کرد: تمهيدات لازم براي برگزاري آزمون سراسري کنکور در اين شهرستان صورت گرفته و شهرستان لردگان از آمادگي کامل برخوردار است.

رئيسي تصريح کرد: شهرستان لردگان از ظرفيت علمي، پژوهشي و پرورشي بسيار خوبي برخوردار است و دانش‌آموزان اين شهرستان داراي استعداد و توانايي علمي خوبي هستند.

اين مسؤول ادامه داد: در تلاش هستيم امسال نيز همانند سال‌هاي گذشته کنکور سراسري در شهرستان لردگان به نحوه مطلوب و مفيد برگزار و بهترين خدمات به داوطلبان اين آزمون ارائه شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۲۹

28 Dec 2019