۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۱۳۸۳

اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)

اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور با موضوع وبلاگ و وبسایت به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در اردگاه شهید باکری خرمشهر، امروز عصر برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسلیمانی، با اعلام این خبر، گفت: آیین اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور با موضوع وبلاگ و وبسایت، به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود.

وی، یادآور شد، جشنواره ره آورد سرزمین نور،‌ در بخش های مختلف از امروز آغاز می شود که عبارتند از: پنجشنبه ۲۱ اسفند، اختتامیه بخش وبلاگ و وبسایت با میزبانی استان چهارمحال و بختیاری،جمعه ۲۲ اسفند، اختتامیه بخش فیلم، فیلمنامه، نمایشنامه و عکس با میزبانی استان مازندران،شنبه ۲۳ اسفند، اختتامیه بخش داستان و خاطره با میزبانی استان خراسان رضوی،یکشنبه ۲۴ اسفند، اختتامیه بخش متن ادبی و شعر با میزبانی استان کرمانشاه و دوشنبه ۲۵ اسفند، اختتامیه بخش پویانمایی و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: همچنین مراسم اهدای جایزه بین المللی در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی، به برگزیدگان بخش خاطره-بزرگسال و نوجوان از استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت:‌در این بخشها، به ترتیب؛‌ زهرا کیانی و نیلوفر کریمیان حائز رتبه برتر شده اند.

گفتنی است: اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور در موضوع وبلاگ و وبسایت به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور خانواده معظم شهداء،‌فرماندهان و مسئولین سپاه استان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و برگزیدگان جشنواره؛ امروز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه، رأس ساعت ۱۹ در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود .

اکیپ رسانه ای صدا و سیمای استان و خبرنگاران افتخاری بسیج، این جشنواره فاخر را به صورت ویژه پوشش می دهند.


انتهای خبر/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۳:۱۱

20 Feb 2020