۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۲۱۵۶۳

اردوهای جهادی، از مصادیق همدلی و هم زبانی است

گروه جهادی رهروان حضرت زهرا سلام الله علیها ، خدمت رسانی در مناطق محروم شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری را به گذران ایام تعطیلات نوروزی در رفاه و آسایش ترجیح دادند.
اردوهای جهادی، از مصادیق همدلی و هم زبانی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ نرگس احمدیان، گفت: اردوهای جهادی، یکی از مصادیق و راه های همدلی و همزبانی با مردم نیازمند در مناطق محروم است که می تواند حداقل امکانات در عرصه های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی را برای این عزیزان فراهم آورد.

مسئول گروه جهادی رهروان حضرت زهرا سلام الله علیها، افزود: جهادگران دانشجو، ترجیح می دهند به جای گذراندن ایام تعطیلات نوروزی در رفاه و آسایش، بخشی از مشکلات مردم نیازمند در مناطق محروم را برآورده کنند و خود را با آنها همدل و همزبان بدانند.

احمدیان، با اشاره به عرصه های فعالیت گروه جهادی رهروان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در منطقه رویگر و روستای لیرابی از شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۴۵ نفر از دانشجویان و فارغ التحصیلان خواهر و برادر این شهرستان از سوم فروردین در منطقه مستقر شده اند و تا چهاردهم این ماه، مشغول خدمت رسانی به اهالی خواهند بود.

وی، تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی در مقاطع مختلف سنی از پیش دبستانی تا بازماندگان از تحصیل و مادران و همچنین فعالیت عمرانی و کمک به اهالی در برنامه این گروه جهادی قرار دارد.

مسئول گروه جهادی رهروان حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: آموزش های مخصوص پیش دبستانی، دوره ابتدایی، شعر، قصه، احکام و قرآن، نقاشی، گلسازی، خیاطی، هویه کاری، مشاوره خانواده، اخلاق و ... سرفصل های برنامه های آموزشی این گروه جهادی در منطقه رویگر شهرستان اردل می باشد.

وی، دیوار کشی گلزار شهدا و کمک به بحث های عمرانی اهالی را از برنامه های جهادگران برادر حاضر در منطقه دانست و با تأکید بر ضرورت همدلی و همزبانی مردم و مسئولین برای حل مشکلات کشور، کمک به محرومان و نیازمندان را هدف اصلی گروه های جهادی عنوان کرد.


انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۹:۱۸

30 Dec 2019