۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۸۵۹۳
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

روابط عمومي ركن اصلي يك سازمان است

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت:باید روابط عمومی ها بدور از حاشيه سازي و پرهيز از ايجاد تنش ، کوشا، پر تلاش و پویا در راستاي اصول و قواعد حرفه اي گام برداشته و حركتي رو به جلو داشته باشند.
روابط عمومي ركن اصلي يك سازمان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ علیرضا شفیع زاده مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري در آيين تجليل از پرسنل روابط عمومي اين شركت،گفت: شاید همه کاره میدان اقتصادی نباشیم اما بی تاثیر هم نیستیم و وظیفه روابط عموم یهاست که کلیه اقدامات را به دور از حواشی به اطلاع مردم برسانند.

شفيع زاده با بيان اينکه روابط عمومی برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و شفاف سازی نقش بسیار مهمی بر عهده دارد، اظهار كرد: باید از طریق چنین پتانسیلی استفاده نموده و فرصت بیشتری برای مخاطبان و مشتریان مهیا کنیم تا مورد بحث ،بررسی و حتی گاهی نقد منصفانه قرار گیریم و شکیبا باشیم تا پویا گردیم.

وي با بیان اینکه سعی کنیم، افکار عمومی را نسبت به آنچه در حوزه صنعت استان حال مثبت یا منفی می گذرد به خوبی آشنا کنیم،گفت: ما بر پایه حقایق گام بر می داریم و خدمت بی منت و صادقانه را وظیفه خود دانسته و باید روابط عمومی ها بدور از حاشيه سازي و پرهيز از ايجاد تنش ، کوشا، پر تلاش و پویا در راستاي اصول و قواعد حرفه اي گام برداشته و حركتي رو به جلو داشته باشند.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري افزود: روابط عمومي اين شركت توانسته با همه كمبود هاي سخت افزاري و نرم افزاري موجود به خوبي نقش اثرگذار خود را در درون سازمان و بويژه در اجتماع و در جهت اطلاع رساني موثر و ارتباطات مناسب اجتماعي ايفا نمايد.

شفیع زاده گفت: باید با همکاری تنگاتنگ جایگاه روابط عمومی را در داخل و خارج سازمان ارتقا بخشیده و روابط عمومی مدیر محور را به سازمان محور بدل کنیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ها و برخورداری از امکانات ارتباطی بتوانيم در معرفی توانمندی ها و توسعه فعالیت های شرکت ها اثرگذار باشد.

در پایان نیز با اهداء هدایایی از تلاش ها و اقدامات آقايان محسن اردشيري و فرشيد نادريان پرسنل شاغل در واحد روابط عمومي اين شركت با اهداي لوح سپاس و هدايايي تجلیل شد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۵:۰۳

26 Dec 2019