۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۴۵۲۳

مردم را از سايه جنگ و تهديد نظامي دشمن نترسانيد/تهديد ممنوع!

متاسفانه اين روزها برخي کانديدهاي رياست جمهوري با تهديد و ترساندن ملتي که با افتخار، خون عزيزترين جوانان خود را براي به دست آوردن وهمچنين حفظ نظام مقدس جمهوري اسلام ي ايران اهداکرده اند مي خواهند پله کاني براي بالا رفتن ورسيدن به کرسي رياست درست کنند.
مردم را از سايه جنگ و تهديد نظامي دشمن نترسانيد/تهديد ممنوع!
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ متاسفانه اين روزها برخي کانديداهاي رياست جمهوري صندلي رياست جمهوري را هدف قرار داده و اين هدف هر وسيله اي را براي آنها توجيه کرده است.

با تهديد و ترساندن ملتي که با افتخار، خون عزيزترين جوانان خود را براي به دست آوردن وهمچنين حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اهداکرده اند مي خواهند پله کاني براي بالا رفتن ورسيدن به کرسي رياست درست کنند.

فلذا مردم را از سايه جنگ و تهديد نظامي دشمن مي ترسانند و خود را ناجي و دواي اين درد مي دانند اما از اين امر غافلند که اين ملت رويارويي باتمام استکبار را بارها تجربه کرده است و هيچ ترس و وحشتي از حضور دشمن ندارد چه رسد به اينکه تهديد کند زيرا به راه خود ايمان و اعتقاد دارند.

اما مثل"از کوزه همان تراورکه در اوست" به ما مي گويد لفظ و کلام، نشان از درون گوينده دارد و هرمسئولي که مي خواهدمردم را ازحمله و تهديد بترساند، خود او ترسيده است و رئيس جمهورترسو برازنده يک ملت شجاع نمي باشد.

مردم کشور ما سالهاست که تهديد ميشوند و ترساندن انها از سايه جنگ در واقع توهين به آنهاست.

استکبار خود دريافته است که با نفوذ در مردم نميتواند به اهداف خود برسد بنابر اين پروزه نفوذ درمسئولين را آغاز کرده که متاسفانه در بسياري موارد موفق شده است .

پرورش شيعه ليبرال ،مدير ترسو ، رئيس غرب گرا ،مسئول دزد و اختلاس گر ، از آثار نفوذ دشمن درمسئولين است . آنچه مسلم است اينست که دشمن ايران اسلامي و اسلام ناب آنچنان ترسيده و هراسيده است که هر روز به حيله اي متوسل مي شود تا به بقا خود کمک کند .

و امروز متاسفانه کانديداي رياست جمهوري ابزار تبليغي براي دشمن شده است و اگر دشمن با ترس و احتياط، ملت ايران را تهديد مي کند ولي کانديداي رياست جمهوري با وقاهت تمام، برداشت شخصي خود را که ترس از دشمن است را به جوانان القا مي کند و سعي مي کند تا شور جوانان را بر انگيزد تا اينکه اندکي به راي خود بيفزايد .

در حالي که خود ايشان خوب ميداند ملت ايران تهديد پذير نيست .توان نظامي ، اقتدار و اتحاد ملت ايران در سايه رهبري امام خامنه اي (مدظله العالي) امروزه هر تهديدي را دفع ميکند .

ملت ايران از تهديد خارجي هيچ نگراني ندارد اما آنچه باعث تاسف و نگراني است تهديد و استفاده ابزاري از شور و احساسات جوانان ، مدارس و دانشجويان کشور توسط يک نامزد رياست جمهوري است.

آنچه باعث نگراني است، توهين به شان و شعور مردم است . آنچه باعث نگراني و تاسف است ناديده گرفتن قدرت و اقتدار مردم و نظام خودي و بزرگنمايي قدرت دشمن است . و اين کار بسيار زشت و غير قابل قبول است و بايد توبه کرد .

توبه از لگد زدن به اصول اسلامي ،ملت ،آرمانهاي امام (ره) و اهداف نظام اسلامي و در نهايت اينکه رئيس جمهوري ايران بايد زبان گوياي ملت اسلامي ايران باشد در مقابل غرب نه اينکه زبان گوياي غرب و استکبار براي ملت اسلامي ايران .

عزيز موسايي /کارشناس سياسي

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۹:۴۸

31 Dec 2019