۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۳۶۵۰۳
همزمان با هفته ملی کودک

بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان طی هفته ملی کودک در مراکز کانون به نمایش گذاشته می شود.
بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به توانمندی‌های کودکان و نوجوانان استان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و فعالیت‌های اعضا در مراکز کانون اظهار کرد: طی هفته ملی کودک در بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در استان قرار است بیش از ۸ هزار اثر از کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها که در دو بخش اعضای ثابت و اعضای کارگاه‌های تابستانه برگزار می‌شود، قرار است ۴۲ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اجرای ایستگاه‌های فرهنگی، هنری در کنار این نمایشگاه‌ها را از دیگر امکانات فراهم شده توسط کانون در این ایام عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ایستگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی جهت استفاده عموم کودکان و نوجوانان بازدیدکننده از نمایشگاه تعبیه شده است.

فرزاد رحیمی با اشاره به استقبال دانش آموزان از نمایشگاه‌های کانون بیان کرد: در سال‌های گذشته دانش آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاه‌ها را به خود اختصاص دادند و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستان‌های مختلف، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

گفتنی است هفته ملی کودک از ۱۵ الی ۲۱ شهریورماه با شعار «هرکودک نشانی خداست» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و ادبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۳۸

3 Mar 2020