۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۲۶۸۸۳
امام جمعه شلمزار:

نمايندگان مردم بايد با حيا، با تجربه و داراي اصالت باشند

امام جمعه شلمزار در جمع دهياران و شوراهاي اسلامي شهرستان کيار مهمترين ويزگي‌هاي نمايندگان اصلح را بر اساس حديثي از امام علي عليه السلام تبيين نمود.
نمايندگان مردم بايد با حيا، با تجربه و داراي اصالت باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت‌الاسلام بازيار در جمع اعضاي شوراي تامين شهرستان کيار و اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران روستاهاي بخش مرکزي شهرستان کيار به مساله مهم انتخابات اشاره کرد و در اين راستا برخي از مهمترين ويژگي‌هاي نمايندگان اصلح از ديدگاه امام علي عليه السلام را برشمرد.

امام جمعه شلمزار در اين رابطه گفت: امام علي عليه السلام خطاب به مالک اشتر فرمود: "کسي که زمامدار امور مردم مي‌شود بايد اهل حيا باشد، بايد از خانواده‌اي اصيل باشد و بايد داراي تجربه باشد."

وی در ادامه افزود: در انتخابات سه گام مهم و اساسي وجود دارد که مرحله اول ثبت‌نام و احراز صلاحيت است و در اين مرحله شوراي نگهبان مسئوليت اين مهم را برعهده دارد.

امام جمعه شلمزار در ادامه گفت: مرحله بعدي شرکت همه واجدان شرايط در انتخابات است که بايد همه آحاد مردم براي هرچه با شکوه‌تر شدن انتخابات در اين اتفاق مهم شرکت کنند تا دشمن از نبود مردم بر سر صندوق‌ها شاد نشود.

وي خطاب به مسئولان هم گفت: مسئولان برگزاري انتخابات هم بايد به گونه‌اي عمل کنند که مردم با خوشبيني در انتخابات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بازيار در ادامه و در تبيين گام سوم گفت: پس از برگزاري انتخابات هم هر نتيجه‌اي که به دست آيد بايد مورد احترام مردم و مسئولان قرار گيرد و در اين مرحله بايد قانون ملاک عمل قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۰:۲۰

25 Jan 2020