۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۸۶۸۳
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

صنعتگرانِ مشتاقِ فعاليتِ مجدد در حوزه صنعت، نیاز به حمایت جدی دارند

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: صنعتگران داراي واحدهاي صنعتي و طرح‌هاي راكد در استان مشتاق فعالیت مجدد در این عرصه هستند که این امر نیازمند حمایت از آن‌ها است.
صنعتگرانِ مشتاقِ فعاليتِ مجدد در حوزه صنعت، نیاز به حمایت جدی دارند
عليرضا شفيع‌زاده مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رسيدگي به موانع توليد و فعاليت در حوزه صنعت يك تكليف است.

وی تصریح کرد: با عنایت به سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و باتوجه به تاکید صورت گرفته از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیز ریاست سازمان متبوع مبنی‌بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار‌ی‌های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مساعدت و همراهی با کارآفرینانی که بنابه هر دلیل موفق به اجراء و تکمیل طرح خود نشده‌اند، مي‌طلبد حمايت ويژه‌اي محقق شود.

رئيس هيات مديره شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياري ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید در جهت اجرای سیاست‌های دولت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حرکت کند که این سیاست‌ها درواقع همان حمایت از تولید و تولیدکننده است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه در این راستا با تشکیل مستمر جلسات کمیته پایش اين شرکت باحضور اعضا، صنعتگران و سرمایه‌گذاران مشکلات به دقت بررسی و در جهت حل آنها به ایشان کمک مي‌شود افزود: در چهارمين نشست كارگروه ويژه بررسي و پايش قراردادهاي راكد شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري معضلات ۹ واحد صنعتي مطرح و مورد بررسي قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هاي مذكور باحضور رئيس اتاق بازرگاني، رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت، نمايندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونين و كارشناس حقوقي اين شركت بررسي گرديد و تصميماتي براي برطرف شدن هرچه سريع‌تر موانع توليد اين طرح‌ها براساس ساز و كارهاي منطقي و البته اصولي اخذ گرديد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري بر خدمت بي‌منت به حوزه صنعت اشاره كرد یادآور شد: باید براي رفع موانع و مشكلات حوزه صنعت متوليان امر بي‌منت اما جدي و مصمم اقدام كنند زيرا مردم بر اين امر محق بوده و باتوجه به ارتباط مستقيم صنعت با حوزه اشتغال‌زايي، رفع بيكاري و نيز توسعه اقتصادي استان اين يك وظيفه و تكليف اجتماعي و اخلاقي براي همه ما است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۰:۴۲

31 Dec 2019