۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۶۴۳

وضعيت نامناسب اينترنت، مشکل اساسی جوانان میانکوهی

سرعت پائين اينترنت در روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل اعث نارضایتی کاربران از وضعيت موجود شده و این افراد از مسئولين مربوطه در شهرستان درخواست کردند تا براي رفع مشکل چاره‌اي بينديشند.
وضعيت نامناسب اينترنت، مشکل اساسی جوانان میانکوهی
به گزارش جهانبین نیوز، قطعي مکرر اينترنت سهم هميشگي مردم محروم روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل از برخورداري از اين امکانات پيشرفته است و اهالي اين روستا از قطعي‌هاي مکرر اين سيستم اظهار گلايه و نارضايتي دارند.

صبح امروز جمعي از دانشجويان و دانش‌آموزان روستاي گندمکار در تماس تلفني با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلايه‌مندي از وضعيت نامناسب اينترنت در روستاي گندمار اظهار داشتند: يکي از مشکلاتی که گريبانگير نسل جوان و فرهيخته اين روستا شده قطعی و عدم دسترسی به اينترنت است، متاسفانه در روستاي گندمکار وضعيت اينترنت خيلي خراب است و اصلا دسترسي به آن وجود ندارد و نزديکترين جايي که مي‌توان به اينترنت دسترسي پيدا کرد، شهر سرخون مي‌باشد که حدود ۱۰ کيلومتر فاصله ارتباطي داريم.

اين افراد ادامه دادند: دانش‌آموزان و دانشجويان برای انجام تحقیقات خود بايد به شهرهاي اطراف بروند با اينکه اين روستا بالغ‌بر یک هزار نفر جمعيت دارد ولي متاسفانه از نظر تکنولوژي و پيشرفت همچنان در سطح بسیار پايينی قرار دارد.

دانشجويان و دانش آموزان روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل در انتها  از مسئولين مربوطه در شهرستان اردل و بخش ميانکوه درخواست کردند تا براي رفع اين مشکل چاره‌اي بينديشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۴۵

27 Dec 2019