۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۱۰۶۷۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با جهانبین:

دولت در حوزه معیشت و توقعات عمومی کارنامه درخشانی ارائه نداد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در حوزه معیشت و توقعات عمومی در ۱۰۰ روز گذشته کارنامه درخشانی از خود ارائه نداد و توقع مردم از این دولت بیشتر است.
دولت در حوزه معیشت و توقعات عمومی کارنامه درخشانی ارائه نداد
امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد:به طور کلی در حوزه اقتصاد و معیشت علی‌رغم تلاش‌های دولت چیزی که مورد توقع مردم بود، حاصل نشد.

سلطانی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی و اقتصادی دولت در برخی حوزه‌ها موجب آرامش نسبی بازار شد ولی در برخی حوزه‌ها این طور نبود، گفت: در بخش‌های صنعت، معدن و انرژی به ویژه در بخش برق شاهد رشد بی‌سابقه قیمت‌ها بودیم.

وی افزود:در ۱۰۰ روز گذشته از تورم روانی جامعه جلوگیری و جلوی تورم فزاینده گرفته شد ولی منفی شدن تورم اتفاق نیفتاد علاوه بر آن وضعیت بیکاری، معیشت و قدرت مالی مردم هم تغییری نکرد.

سلطانی با اشاره به سهم دولت در تعدیل یا تشدید بحران اقتصادی، افزود: برای بازگشت آرامش نسبی به بازار، دولتمردان اولین و اصلی‌ترین نقش را دارند و تیم اقتصادی دولت اگر هماهنگ عمل کنند و اقتصاد را آرام و مردم را امیدوارکننده آرامش بیشتری به کشور تزریق کرده‌اند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام رئیس جمهور که، ایران را به عنوان کشوری صلح‎طلب در جهان معرفی کرد، قابل تقدیر است.

وی در ارزیابی از عملکرد دولت یازدهم، گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جامعه به آرامش روانی نسبی رسید و قیمت‌ها تثبیت شد.

سلطانی با بیان اینکه رئیس جمهور و هیات دولت در دیپلماسی نفتی و دیپلماسی سیاسی موفق عمل کردند، افزود: وضعیت کشور در حوزه سیاست خارجی بسیار خوب بود ولی در حوزه معیشت و توقعات عمومی کارنامه درخشانی ارائه نشد.

وی با نقد ناهماهنگی برخی دستگاه‌ها و اظهارنظر غیرکارشناسی برخی مدیران اقتصادی دولت، تصریح کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت با رئیس جمهور هماهنگ نبودند و این ناهماهنگی موجب افزایش تورم در برخی حوزه‌ها از جمله حوزه خودرو شد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در خطاب به مسئولان اجرایی، خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت که بر بازار تاثیر به سزایی دارند می‌خواهم مردم را امیدوارم کنند و از مصاحبه‌های غیرکارشناسی خودداری کنند و به جای ناامید کردن جامعه، مردم را به آینده امیدوار کنند این مسئله موجب بازگشت آرامش به جامعه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۱۶

29 Dec 2019