۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۳۳۰۴۷
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد:

سیاست هادر آمریکا یکی است یکی با پنبه سرمیبرید و دیگری شفاف حرف میزند

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرکرد گفت: خیانت‌هایی که در دولت‌های قبلی آمریکایی به ایران اسلامی شد هیچ گاه از خیانت‌هایی که رئیس جمهوری فعلی آمریکا کمتر نبوده و نیست؛رئیس جمهور قبلی آمریکا با پنبه سر می برید ولی رئیس جمهور فعلی شفاف و صریح حرف می زند و عمل می کند.
سیاست هادر آمریکا یکی است یکی با پنبه سرمیبرید و دیگری شفاف حرف میزند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد با تبریک دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: ۲۲ بهمن آغاز ۳۹ سال انقلاب اسلامی ایران است و قطعا مردم خوب ما در سراسر کشور و استان با حضور منسجم خودشان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با انقلاب، امام خمینی(ره)، شهدا، مقام معظم رهبری و ارزش‌ها و شاخصه‌های مهم انقلاب تجدید بیعت کرده و در عین حال از دشمنانی که هیچ‌گاه از دشمنی خودشان علیه انقلاب دست برنداشتند نیز، اعلام بیزاری می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که دشمنی استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکای جنایت کار با انقلاب اسلامی ایران همیشگی و تمام نشدنی است، افزود: هیچ تفاوتی نمی کند که چه فردی رئیس جمهور آمریکا و در راس این حکومت باشد چرا که شرق تا شرق بود و با آن قدرت آن چنانی و غرب تا غرب است و همان روحیه استکباری، با انقلاب اسلامی مقابله می کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: برخی ها تصور می کنند که با آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا و عربده کشی‌های او شرایط برای کشورها و منطقه بدتر خواهد شد در حالی که هیچ فرقی نمی‌کند چرا که راه و هدف آن ها یکی است اما روش اعمال فشار تفاوت کرده به گونه ای که رئیس جمهور قبلی آمریکا با پنبه سر می برید ولی رئیس جمهور فعلی شفاف و صریح حرف می زند و عمل می کند.

امام جمعه شهرکرد همه‌ی دولت‌های آمریکا را خائن به انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: خیانت‌هایی که در دولت‌های قبلی آمریکایی به ایران اسلامی شد هیچ گاه از خیانت‌هایی که رئیس جمهوری فعلی آمریکا در حق ملت ایران و ملت های مظلوم می کند و تا امروز هم ادامه دارد، کمتر نبوده و نیست و همه خائن به انقلاب اسلامی هستند.

 نکونام با تاکید بر این که راه و مسیر جمهوری اسلامی و استکبار جهانی دو راه متفاوت و غیر قابل جمع با یکدیگر است افزود: حق و باطل و نور و ظلمت هرگز قابل جمع با یکدیگر نیستند زیرا راه حق باید حقانیت، دین خدا، راه پیامبران و ارزش ها و استقلال انسانی را حاکم کند در حالی که راه باطل دنبال استکبار ورزی و دنیا مداری است و هیچ گاه این دو در کنار هم نمی تواند به یک راه ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این که ثروت برای سردمداران آمریکایی محور است نه دین و ارزش های انسانی تصریح کرد: همین رئیس جمهور فعلی آمریکا یک فرد ثروتمند و دنیامدار است و به خاطر همین ثروت زیادی که دارد، تصمیم‌گیری‌های او نیز ثروتمندانه است که می‌رود با عربستان کشوری که همه ترورها، صدمه زدن‌ها به اسلام و شکل گیری گروه های تروریستی داعش و وهابیت از آن ها نشئت می گیرد و همه دنیا از او آسیب دیده و به گفته خود آمریکایی‌ها برج‌های دوقلوی آمریکا را نیز عربستانی خراب کردند با آن‌ها کنار می آید و کاری به کار آن ها ندارد برای آن که پول و دلار برای آن ها محور است نه دین و ارزش های انسانی.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد:  ایران اسلامی که همیشه مدافع مظلوم بوده و هست را حامی تروریست معرفی می‌کنند و تحرمیش می‌کنند چرا که برای آن ها ارزش و انسانیت مطرح و ملاک نیست که در چنین شرایطی حق و باطل هرگز جمع شدنی نیست.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که کسانی که بر آمریکا و بیرونی‌ها دل بستند، اشتباه کردند افزود: اشتباه می‌کنند و اشتباه کردند آن هایی که دل به آمریکا بستند که امیدوار هستیم این‌ها که فکر کردند با رفتن و نشتن و حرف زدن و کنار آمدن با بیرونی‌ها چیزی نصیب انقلاب اسلامی می‌شود و امتیازی به انقلاب اسلامی داده می‌شود و فکر می‌کردند از تنور آن‌ها آبی برای کشور گرم می شود، با دیدن این جنایت‌ها، وحشی گری ها و صراحتی که در موضع گیری ها علیه انقلاب دارند، به خود بیایند و از بیرون دل بکنند و به داخل و ظرفیت های درونی روی بیاورند.

تحریم کار همیشگی دشمن

نماینده ولی فقیه در استان تحریم را کار همیشگی دشمن دانست و گفت: مذاکرات با هدف برداشتن تحریم‌ها انجام شد اما امروز نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه همچنان روز به روز آمریکایی‌ها دارند تحریم ها را زیاد می کنند که بیش از این هم انتظاری از آن‌ها نیست.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: ما از آمریکایی‌ها انتظار برداشتن تحریم‌ها را نداشتیم اما انتظار ما از مسئولان خودمان این بود که به توصیه و رهنمود مقام معظم رهبری که مدام و مستمر بر ایستادگی و مقاومت و روی پای خود ایستادن و عمل به اقتصاد مقاومتی و نگاه به بیرون نداشتن تاکید می کردند عمل کنند که متاسفانه بعضی ها عمل نکردند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به القاء مسموم برخی‌ها مبنی بر این که اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون امکان پذیر نیست و نمی‌شود تصریح کرد: این که بگویند اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون امکان پذیر نیست یک القاء باطل است چرا که جمهوری اسلامی ایران ۳۸ سال به حول و قوه الهی و نصرت و یاری الهی روی پای خود ایستاد و دشمنان علی رغم توطئه‌های فراوان و تحمیل جنگ هشت ساله که تمام دنیای شرق و غرب تمام امکانات و تجهیزات خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفتند، اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: در مسئله هسته‌ای علی رغم آن همه غلط کاری که کردند، در مسئله علمی و دفاعی دشمنان تلاش کردند جلوی رشد و پیشرفت ملت ایران را بگیرند اما ملت ایران به برکت عنایت و نصرت الهی و ایستادگی و مقاومت رشد چمشگری در این عرصه ها پیدا کرد.

چشم بستن بر همه دستاوردها و ثمراتی که در سایه مقاومت و ایستادگی برای انقلاب به دست آمدهاست، غفلت و ناسپاسی در محضر الهی است

امام جمعه شهرکرد چشم بستن بر همه این دستاوردها و ثمرات که در سایه مقاومت و ایستادگی برای انقلاب به دست آمده را غفلت و ناسپاسی در محضر الهی دانست و گفت: متاسفانه برخی‌ها با وجود مشاهده این همه دستاورد و عنایت که در نظام جمهوری اسلامی در سایه مقاومت و ایستادگی به وجود آمده واقعا همچنان ناسپاس هستند و نمی‌دانیم چه جوابی در پیشگاه خدا دارند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: باور کنید بنده به عنوان یک طلبه کوچک و خادم خیلی کوچک که نظاره‌گر مسائل از قبل انقلاب تا امروز بودم و در عرصه‌های مختلف قبل از انقلاب در مبارزات قبل از انقلاب شاهد بودم و حضور داشتم و بعد از انقلاب در عرصه های مختلف شاهد هستم و رصد کردم همیشه و رصد می‌کنم، وقتی عملکرد بعضی از آدم‌های ضعیف را می‌بینم خیلی نگران می شوم و افسوس می خورم چرا آدم واقعیات مثل روز روشن را نبیندو ناسپاسی کنند و همجنان دل به بیرون ببندند.

پرستاران از حضرت زینب (س) محبت، خدمت، مهرورزی را الگو بگیرند

امام جمعه شهرکرد در ادامه با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و نامگذاری این روز به نام پرستار خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) بانویی الگو در جهاد، صبر، مقاومتو ولایت مداری و پایداری بر ایمان و عفت و پاکدامنی و عبودیت پرودگار بود که نماز شب این بانوی بزرگ نیز در شرایط سخت کربلا که نقش بزرگی در آن حادثه عظیم آفرید و خدمت بزرگی به دین و ولایت و اسلام کرد، نیز ترک نشد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تبریک این روز بر پرستاران تلاشگر و خدوم تصریح کرد: الگوی زیبایی برای پرستاران قرار داده شده است تا پرستاران از حضرت زینب (س) محبت، خدمت، مهرورزی را الگو بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: پرستاران حقا و انصافا در مراکز درمانی با از خودگذشتگی خدمات ارزنده ای دارند و با الگو گیری از حضرت زینب به مردم خدمت رسانی می کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از مبارزه و مقابله نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در برابر با سوادگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و ارز تاکید کرد: این نیرو با از خودگذشتگی برای ایجاد آسایش و امنیت و آرامش اقدام مستمری در مبارزه با قاچاقچیان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام به ۱۹ بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: همافران علاوه بر بیعت با امام و انقلاب بر سرآرمانهای انقلاب ایستاده اند در حالی که دولت موقت بر سر ارمان های انقلاب ایستادگی نکرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۲۱

30 Dec 2019