۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۸۰۹۷
گفتگو با يکي از کسبه موفق در چهارمحال و بختياري:

صداقت با مشتري برکت کسب و کارم شد/ يکي از رموز موفقيتم همراهي و هم دلي با برادرم بود

مدير بازرگاني مير سالاري گفت: يکي از مهم ترين رموز موفقيتم صداقت با مشتري و در کنار آن همراهي و هم دلي با برادرم بود.
صداقت با مشتري برکت کسب و کارم شد/ يکي از رموز موفقيتم همراهي و هم دلي با برادرم بود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سيد يزدان مير سالاري مدير بازرگاني ميرسالاري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ يکي از مهم ترين رموز موفقيت خود را صداقت با مشتري عنوان کرد و گفت : ما سود و ما نفع خريدار را ميبينيم و براي آن ارزش قائليم.

وي همراهي برادرش سيد سجاد ميرسالاري را از ديگر رموز موفقيت خود عنوان کرد و گفت: رابطه و همکاري قوي که بين خودم و برادرم بود موجب شد تا بتوانيم در کار خودمان موفق و پيروز باشيم.

ميرسالاري با بيان اينکه کسي که بخواهد از ما جنسي را خريداري کند بر خود لازم ميدانيم که او نيز به سود متناسب خود برسد اذعان داشت: در گذشته که فضاي مجازي نبود ما شهرستان به شهرستان رفته و مشتريان خود را بصورت حضوري ويزيت ميکرديم.

اصناف زنجير وار بهم وصل هستند


مدير بازرگاني مير سالاري گفت: اصناف و بازاريان زنجير وار به يکديگر وصل هستند پس لازم است براي رونق گرفتن کارشان با يکديگر همکاري لازم را داشته باشند تا کارها به خوبي پيش رود.

مير سالاري افزود: همکاراني که به نوعي با ما در ارتباط هستند چنانچه به سود آوري لازم دست يابند ما نيز به سود آوري خواهيم رسيد .

وي با اذعان بر اينکه همه ما اصناف از يک خانواده هستيم اظهار کرد: هر صنفي لازم است براي رونق بيشتر در کسب و کار خود تلاش کند.

مير سالاري گذراندن دوره هاي آموزشي براي اصناف را امري ضروري دانست و گفت: بحث آموزش براي ما بسيار مهم بوده و تا جايي که در توان ما باشد از جمله راه اندازي کتابخانه در بازرگاني خود به مشتريان خدمات مي دهيم .

وي با اذعان بر اينکه آموزش در هر حوزه و کاري تاثير بسزايي دارد بيان داشت: اگر الفباي هر کاري را ندانيم و نتوانيم وارد شويم با شکست مواجه ميشويم .

ميرسالاري در پايان خاطر نشان کرد: اگر شما در هر حوزه اي بخواهيد وارد شويد آموزش حرف اول را ميزند و و بدون آموزش کاري انجام نمي شود و اتفاق خوبي صورت نميگريد.

لازم به ذکر است بازرگاني مير سالاري بعنوان واحد نمونه اتحاديه رايانه و ماشينهاي اداري در سال ۱۳۹۶ معرفي شد.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۹:۰۸

28 Dec 2019