۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۳۹۹۹۷
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رسانه، دانشگاه انسان‌ساز/خبرنگاران بسیجی در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی گام بردارند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری رسانه‌ها را دانشگاه انسان‌ساز معرفی و گفت: سلاح تبلیغات و ارتباطات از هر سلاحی مهم‌تر است مهم‌تر است و بنابر فرموده مقام معظم رهبری رسالت رسانه بر سه پایه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح تبادل آزاد افکار در جامعه قرار گرفته است.
رسانه، دانشگاه انسان‌ساز/خبرنگاران بسیجی در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی گام بردارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام کریم سرافراز نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیلی از مقام خبرنگاران استان اظهار کرد: ارتباط یکی از عناصر مهم و اساسی زندگی گروهی و اجتماعی و سنگ بنای جامعه و هسته اصلی تشکیل‌دهنده جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امروزه‌ رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل آگاهی است ادامه داد: ما باید با صدا و سیما، مطبوعات و کلیه رسانه‌ها اسلام را آنطوری که هست معرفی کنیم چون اگر اسلام آنگونه که هست معرفی شود مورد قبول خواهد بود.

سرافراز رسانه‌ها را دانشگاه انسان‌ساز معرفی و بیان داشت: سلاح تبلیغات و ارتباطات از هر سلاحی مهم‌تر است مهم‌تر است و بنابر فرموده مقام معظم رهبری رسالت رسانه بر سه پایه نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح تبادل آزاد افکار در جامعه قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یکی از وظایف مهم رسانه‌ها را رعایت انصاف عنوان و تاکید کرد: رسانه‌ها باید از اقدامات خلاف عرف خودداری کنند و هرگز برخلاف ارزش‌ها قدم بر ندارند، وظیفه مهم دیگر رسانه این است که باید شدیدا از القای یاس و ناامیدی پرهیز کنند و نشاط و شور که نقطه مقابل آن است را در جامعه ترویج نمایند.

وی آزادی افکار و آزادی بیان اندیشه‌ها را راهی برای پیشرفت کشور عنوان و ادامه داد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری منتقد مخالفت نیست، اما انتقاد باید در چارچوب اصول انقلاب باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) تاکید کرد: اگر خودمان را جزء اصحاب رسانه و رسانه بسیجی می‌دانیم باید نگاهمان به رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و تمام تلاشمان را معطوف به تقویت ارکان نظام اسلامی کنیم.

لازم به ذکر است در انتهای این برنامه از زحمات عیسی حیدری تقدیر و البرز للگانی به‌عنوان رئیس بسیج رسانه استان معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۸:۰۳

27 Dec 2019