۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۸۹۰۷
امام جمعه شهرکرد:

شادی را نباید مانند پتکی برای ترویج منکر استفاده کرد

امام جمعه شهرکرد گفت: وجود شادی در جامعه لازم است ولی در چارچوب فرامین خداوند؛ شادی را نباید مانند پتکی برای ترویج منکر استفاده کرد.
شادی را نباید مانند پتکی برای ترویج منکر استفاده کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به حضور مردم محلی در دقایق اولیه در محل سقوط هواپیمای ترک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این اسطوره های فداکاری باید بزرگ و جهانی بشوند.

وی افزود: این فداکاری که در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است باید در جهان ظلم و کفر ترویج داده شود
خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه در جامعه امروزی جای معروف و منکر عوض شده است، اضافه کرد: جامعه اسلامی موظف است معروف ها را ترویج و با منکر مبارزه کند.

نکونام با اشاره به اینکه بعضی افراد در صدد هستند منکر را با عنوان شادی در جامعه ترویج دهند، ادامه داد: وجود شادی در جامعه لازم است ولی در چارچوب فرامین خداوند؛ شادی را نباید مانند پتکی برای ترویج منکر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه صدور مجوز از وزارت و یا پخش از صدا و سیما مجوز معروف بودن عملی نیست، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند همه برنامه های صدا و سیما را تأیید نمی کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: اسلام شاخص دارد و آن هم ولایت فقیه است؛ هر آنچه که توسط وزارت ها و دولت تأیید می شود حتما مورد تأیید دین اسلام نیستند.

نکونام با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و نوروز، اضافه کرد: اولین روز سال ۹۷ مصادف است با سالروز شهادت امام هادی (ع)، در مراسم های اجتماعی نوروز شأن این امام عزیز باید گرامی داشته شود.

وی با بیان در پیش رو بودن ماه مبارک رجب، ادامه داد: باید مواظب باشیم د.ر برنامه های اجتماعی ردپایی از معصیت نباشد، تا ماهم جز این الرجبیون قرار بگیریم.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری استانی محروم است که رفع مشکلات آن نیازمند وحدت مسؤولان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۷:۵۹

2 Feb 2020