۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۴۲۱۷
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن:

بنياد حفط آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از هر کمکی برای ساماندهي قبور شهداي گمنام استقبال می کند

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن گفت: اين اداره از هر کمکی برای ساماندهي قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان بن استقبال می کند و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا کار ساماندهي قبور مطهر شهداي گمنام هرچه سريع‌تر انجام پذيرد.
بنياد حفط آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از هر کمکی برای ساماندهي قبور شهداي گمنام استقبال می کند
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اسماعيل اسماعيلي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان بن با اشاره به خبر ميهمانان بي‌ادعا محروم از يک يادمان/بي مهري 5 ساله مسئولان شهرستان بن به شهداي گمنام ادامه دارد ؛ به خبرنگار زنگ خبر گفت: متولي ساخت و تهيه نقشه و اجراي ساماندهي گلزار مطهر شهداي گمنام با بنياد حفط اثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس مي باشد.

وي افزود: در ميان مردان قافله عشق عده‌اي عاجزانه از خداوند درخواست مي‌کردند که پيکرهايشان غريبانه و مظلومانه بر زمين بماند تا مقتداي راستين صديقه اطهر (س) شوند و به قول سيد شهيدان اهل قلم (شهدا و رزم‌آوران دلاور) اگرچه در زمين گمنام هستند، اما در آسمان، در بلندترين معارج جبروتي، ميان عرش‌نشينان کسي از ايشان مشهورتر نيست.

اسماعيلي گفت: شهداي گمنام به ما ياد‌آوري مي‌کنند، کساني که در راه خدا کشته مي‌شوند، در دل و جان مردم حضور خواهند داشت و ما به خود مي‌باليم که اين شهداي سرافراز را در کنار خود داريم و به وجود پربرکت آن‌ها افتخار مي‌کنيم.

وي بابيان اينکه متولي ساخت و تهيه نقشه و اجراي ساماندهي گلزار مطهر شهداي گمنام با بنياد حفط آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس است افزود: هيچ گونه اعتباري در اين خصوص به بنياد شهيد و امورايثارگران تخصيص داده نمي شود.

وي خاطرنشان کرد: اين اداره از هر کمکی برای ساماندهي قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان استقبال می کند و تمام تلاش خود را  انجام خواهد داد تا کار ساماندهي قبور مطهر شهداي گمنام هرچه سريع‌تر انجام پذيرد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۷:۴۴

1 Feb 2020